|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#581 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Kreft får flere og flere fordi vi også blir eldre og eldre, og vi bruker flere ting i hverdagen som stråler, spiser mat med diverse E-stoffer mm. Dette med autisme er, igjen, TILBAKEVIST!!! Astma og allergier kommer i første rekke på grunn av forurensning og livsstil, men det er en helt annen diskusjon (forsøpling, bruk av bil osv.), og ja ... Du kan ikke gi vaksiner skylden for alt dette!
|
|
#582 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Ikke all skyld, men mye. |
|
|
|
|
#583 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og du poengterer igjen og igjen at du ikke har forstått noe av diskusjonen, ikke tatt til deg noe fakta eller informasjon, ikke fundert eller reflektert over om du kan ha tatt feil eller bør revurdere holdningen din, du svarer fullstendig usaklig, oppgir ikke kilder, oppgir totalt lite troverdige kilder og gjentar alt som et mantra uten å tenke over at folk har motbevist det du framlegger. Bare at du igjen, så sent i diskusjonen, drar fram autisme og kreft er jo intet mindre enn fantastisk. Og du oppgir ikke kred ved å svare sarkastisk, du bare undergraver din egen troverdighet enda mer.
|
|
#584 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Hva man eventuelt, hypotetisk, skal kunne finne ut av i fremtiden, er det da ikke mulig å forholde seg til i dag. I dag forholder vi oss til det vi vet i dag. Og foreløbig har jeg ikke sett deg fremlegge noen som helst troverdig dokumentasjon på at man vet at vaksiner er skadelige.
|
|
#585 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jager du meg bort? |
|
|
|
|
#586 |
|
På lukket avdeling
|
Hæ? Synes du sa tidligere at du ØNSKET å gi MMR, men ikke turte grunnet frykt pga allergi. :hm: Så unødvendig av meg å fortelle at de fleste med allergi tåler den greit. |
|
|
|
|
#587 |
|
Tøff
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Du vet at Andrew Wakefield, han som først fremsatte teorien om at MMR-vaksinen forårsaket autisme, ble betalt 100.000 dollar for å komme frem til nettopp den konklusjonen, at han selv har sagt at han ikke har fnugg av bevis for at det han sa er sant, at han i dag bor i USA og ikke har lov å jobbe som lege der, og at mye og grundig forskning ikke har kunnet spore sammenhenger mellom vaksinering og autisme i det hele tatt?
|
|
#588 |
|
Nek er allrighte dyr
Men du har jo ingenting troverdig å bygge troen din på.
|
|
#591 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Men har du forstått dem? det tror jeg nesten ikke du kan ha gjort.
|
|
#592 |
|
Nek er allrighte dyr
Kråka, tar du til deg sånn info som dette? Eller bare fortrenger og ignorerer du det? Er det bare propaganda?
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 28-02-09 kl 16:30. |
|
|
|
|
#593 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Mellomste gutten min har fått MMR vaksinen, og ja han fikk alikevel kusma når han var rundt 4 år. Men han fikk det veldig lett og kan ikke sammneligne sykdomsforløpet med hvordan det var når jeg fikk det uvaksinert.
|
|
#594 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Jeg er lærer. Jeg ser også at andelen barn som får hjelp øker. Og takk og lov for det. Andelen barn med spesielle behov øker ikke, det er bare det at før gikk de med de tyngste behovene på spesialskoler (ja, før hadde vi ikke en enhetsskole i Norge, om du ikke skulle være klar over det) og før i verden var det veldiog mange barn med konsentrasjonsvansker som fikk stempelet evneveik, frekke og uoppdragne, eller at de var slik på grunn av dårlige hjemmeforhold eller andre fantastiske løsninger. Man hadde rett og slett ikke samme kunnskapene før som nå, dessverre. Men verden har gått videre og heldigvis for det. |
|
|
|
|
#595 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Det går rett inn og rett ut igjen. Hun skrev nettopp i en prikk at mitt barn ikke kan smittes dersom hennes ikke er smittet, så infoen om at de kan være smittet mange dager før det bryter ut, det har hun ikke noe ønske om å forstå. ' når folk er så imbesile blir de outet* |
|
|
|
|
#596 |
|
Passiv
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg har fulgt denne diskusjonen litt fra gjerdet, men nå klarte jeg ikke å la være og blande meg.
Amen!
Hev hodet ditt, slutt å sutre som en trassen 3 åring. Du har ved flere anledninger sagt du trekker deg fra diskusjonen, når skal du stå for det?
Seriøst?? Det er da virkelig ikke andelen barn som øker, men hjelpeapparatet som øker! Det er nå de ungene får HJELP. |
|
|
#597 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Mer fra Obelix's side:
Her fikk jeg litt assosiasjoner "Uti vår hage", hvor de har en sketsj om alternativ akuttmedisin.
|
|
#598 |
|
Travelt opptatt
|
Det var ihvertfall 10% fra hver klasse på vår skole som hadde spesialundervisning i "Idiotklasser".
|
|
#599 |
|
Til tider hjulbeint
|
Jeg har ikke lest hele diskusjonen. |
|
|
|
|
#600 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg må spørre kråka: du som mener at du skal ha respekt for meningene dine, har du det ovenfor andre mennesker som har en personlig mening som også går ut over andre?Altså, synes du at det er ok at en av sør-afrikas tidligere ministre mener at HIV ikke smitter ved seksuell kontakt og om en mann er smittet så kan han ligge med en jomfru så blir han ren. Blir du sint over sånne tosker eller synes du at slike meninger må være like respektert som hva fagfolk og alle fornuftige mennesker mener? Ser du at du er lik sånne mennesker?
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|