Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Quinny Zapp - opplys meg!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 22:35   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp - opplys meg!

macLaren er en grei reisetrille.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 22:44   #22
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo mange som lovpriser den, men vi brukte aldri vår. Liten ja, men det finnes mindre dersom man skal ha noe heeelt enkelt. Og skal man ha noe mindre enkelt, noe som er greit å sove i, så kan jo ikke ryggen legges ned.

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

1000,- kr. Brukt i to somre. (skrived det sånn????)

Jeg tok 1000,- for min som knapt var brukt, så jeg synes ikke det var et fantastisk tilbud. Da jeg kjøpte fikk man dem ned i ca 1400,- ny.

Gammel 18-02-09, 22:46   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde heller betalt 1200 for en ny Tit.Breeze enn 1000 for en brukt Zapp. Den er stadig på tilbud til rundt 1500 ...

Gammel 18-02-09, 22:54   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg hadde heller betalt 1200 for en ny Tit.Breeze enn 1000 for en brukt Zapp. Den er stadig på tilbud til rundt 1500 ...

Jeg hadde nok også gjort det. For oss var det viktigste at vi kunne sette på Maxi cosi, det var det vi trengte den til da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 00:44   #25
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

macLaren er en grei reisetrille.

For å svare på det det spørres om her, så ville ikke jeg kjøpt den til 1000,- når du får en som viser seg å være hakket bedre, ny til 1200,- (Tenker på det å kunne legge ned ryggen, ellers har jeg ingen erfaring med hverken orginalen eller kopien, så jeg vil nødig kritisere noen av dem. )

Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 10:53   #26
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg ville ikke hatt zapp til en på 16 mnd. Jeg solgte min når gutten min var 11 mnd og var ferdig med babybilsete, da fungerte ikke zappen for oss.

Kjøpte den kopien, har bare fått brukt den en gang men var grei den ene gangen vi prøvde den

Gammel 19-02-09, 13:53   #27
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Er Tit. Breeze like liten og lett sammenlagt?
Selges den bare på Barnas Hus? Nærmeste butikk er 20 mil herifra, så men Baby Shop er nærmere.
Jeg vet det ikke er et godt tilbud, men det er det nærmeste. Så slipper vi styret med sending i posten osv.

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:09   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Breeze er veldig liten og nett den også, så følger det med sånn pose for å ha den sammenlagte vogna i. Det er også fotpose på vogna.
Vi kjøpte vår på tilbud på Barnas hus til rundt 800 mener jeg.

Har Karamell solgt sin? Mener hun skulle det..

Vi tenker kanskje ha vår litt enda, i og med Peder kan bruke den.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 14:29   #29
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi har denne. Synes den fungerer like bra som Zapp i grunn.

Vi solgte vår Zapp og kjøpte denne. Veldig fornøyd. Den har i tillegg handlekurv som standard under.

Den er ikke like liten som Zapp, men i nærheten.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 15:19   #30
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg vuderer om jeg skal selge min breeze vogn, bruker mest tvillingvogn nå så denne har bare vært brukt en gang.

Gammel 19-02-09, 15:24   #31
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke betalt 1000 for en brukt zapp. Vi kjøpte vår ny for 1200 kr. i Tyskland. Er den veldig mye dyrere her? Vi har brukt vår mye både med bilsete og som vanlig vogn. Den har blitt slarkete med årene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 14:16   #32
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg solgte min brukte Zapp for 500. Da var ene knotten over bremsen borte, men allers fungerte jo alt, og den var i fin stand.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:08   #33
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Jeg vuderer om jeg skal selge min breeze vogn, bruker mest tvillingvogn nå så denne har bare vært brukt en gang.

Har sendt deg PM.

Gammel 28-02-09, 23:39   #34
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Kjøpte ikke vogna likevel. Fikk litt kalde føtter, synes hun blir for liten når ryggen ikke kan legges ned, så da trakk vi oss fra kjøpet.
Er interessert i Titanium Breeze da, så spørs om vi får komme oss innover til Oslo for å se denne IRL før vi kjøper.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.