Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Quinny Zapp - opplys meg!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 20:15   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Quinny Zapp - opplys meg!

Har fått tilbud i dag om å kjøpe en brukt QZ, og funderer på om vi skal slå til. Skal til sydligere strøk i juni, og hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en trille - men ser for meg at denne blir litt "dum" ifht. solbeskyttelse og at den ikke kan legge ned ryggen. (Prinsessa er 16 mnd når vi reiser)

Noen som er fornøyde / ikke fornøyde?
Opplys meg med negative eller positive sider, om dere gidder.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:16   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Quinny Zapp - opplys meg!

16 mnd syns jeg er litt for ungt for en zapp, personlig syns jeg den passer bedre til barn på 2 +.

Gammel 18-02-09, 20:16   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Dersom hun sover på dagen, og det er meningen hun skal sove i vognen mens dere triller er den ikke noe for dere. Hvis ikke er den fantastisk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:17   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en, og jeg har vært superfornøyd med den. Ikke minst det at den tar så liten plass.
Nå er det lenge siden vi sluttet å bruke den, men jeg ser ikke bort fra at den muligens blir mer i bilen til sommeren, just in case ...

Det er klart at det er en bakdel at den ikke kan legges ned, så om dere belager dere på mye soving i vogn, ville jeg heller kjøpt en billig trille.

Gammel 18-02-09, 20:18   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Fra man slutter å bruke den med bilsete er den litt upraktisk som eneste vogn frem til ungene ikke sover (så lenge) på dagen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:18   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare vært fornøyd med vår zapp. Kjøpte den når minsten var 8 uker, da brukte vi bilsete på den. Vi har brukt den masse siden da, på opp til flere sydenturer. Det er selvfølgelig et minus at man ikke kan legge ned ryggen, men det har gått bra for vår del. Vi har også handlekurv under og den har vært veldig kjekk å ha.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:19   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med den der kopien, hva den nå heter, som de har på Barnas Hus? Den er så og si kliss lik, bare at ryggen kan legges ned ...

Jeg vet ingenting om den altså, men mulig den kan være et alternativ?

Gammel 18-02-09, 20:21   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hva med den der kopien, hva den nå heter, som de har på Barnas Hus? Den er så og si kliss lik, bare at ryggen kan legges ned ...

Jeg vet ingenting om den altså, men mulig den kan være et alternativ?

Jeg tenkte og på den kopien, den er ikke like fin, men like praktisk i tillegg til at ryggen kan legges ned. Vi hadde sikkert valgt den hvis den hadde vært et alternativ den gangen.

Gammel 18-02-09, 20:28   #9
Left
Passiv

Standard

Er det Vibe dere mener?

Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:32   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Er det Vibe dere mener?

Aner ikke hva den heter, men den er en tydlig kopi av zappen.

Gammel 18-02-09, 20:33   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Titanium Breeze, visstnok.

1199,- koster den på Barnas Hus.

Gammel 18-02-09, 20:33   #12
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg reiste på ferie med zappen og en på 20 mnd, hun sov i vogna den ferien

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 20:37   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der er jo omtrent plagiat.

Gammel 18-02-09, 20:38   #14
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Omtrent?

Gammel 18-02-09, 20:41   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Skjønner ikke hva du mener.

En venninne av meg kjøpte den vogna ett år eller så etter at vi kjøpte vår zapp. Vi hadde ikke sett hverandre på en stund og møttes med vogner. Hun kommenterte at zappen min var jammen lik vogna hennes.

Gammel 18-02-09, 20:48   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Dere måtte jo ikke si sånn, dere skulle si at det var et godt tilbud.
Hm, ja - jeg også lurer på om hun blir for liten. Hun sover jo på dagen ennå, og det gjør hun jo sikkert den uka vi er på ferie også. Men den er jo så genialt liten!

Gammel 18-02-09, 20:50   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Dere måtte jo ikke si sånn, dere skulle si at det var et godt tilbud.
Hm, ja - jeg også lurer på om hun blir for liten. Hun sover jo på dagen ennå, og det gjør hun jo sikkert den uka vi er på ferie også. Men den er jo så genialt liten!

Hva skal de ha for den da? Jeg synes zappen er genial og har ikke angret en dag. Vi har brukt den på 3-4 sydenturer i tillegg til alle andre ferier. Og han har fått sove i den. Legger bare et teppe på siden av hodet hans, så detter det ikke ned. Ungen selv har også trivdes veldig godt i vogna.

Gammel 18-02-09, 20:57   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva skal de ha for den da? Jeg synes zappen er genial og har ikke angret en dag. Vi har brukt den på 3-4 sydenturer i tillegg til alle andre ferier. Og han har fått sove i den. Legger bare et teppe på siden av hodet hans, så detter det ikke ned. Ungen selv har også trivdes veldig godt i vogna.

1000,- kr. Brukt i to somre. (skrived det sånn????)

Gammel 18-02-09, 22:09   #19
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har brukt Zapp siden mini var omtrent 20 mnd, og fra hun fylte to så har det vært den eneste vogna vi har brukt. Den er superkjekk, med mindre barnet skal sove i den. For et sove-i-vogna barn hadde jeg valgt Titanium Breeze, om jeg skulle valgt om igjen nå hadde vi nok gått for den.

Gammel 18-02-09, 22:12   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1199,- koster den på Barnas Hus.

Vi har denne. Synes den fungerer like bra som Zapp i grunn. Vi dro på ferie med den i fjor sommer, Spoon hadde med Zapp. Og de er i grunn ganske så like.

Eneste ulempen med disse vognene er at man jevnt over må ha to hender på rattet for å styre/svinge.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.