|
|
#241 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Spørsmål om innrapportering
Helt enig! Jeg fikk inntrykk av at Rine mente man skulle ta det i tråden. Mulig jeg misforsto. Jeg synes heller ikke noe om hinting og slik ryktespredning som foregår nå.
|
|
|
#242 |
|
Passiv
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringNå har jeg lest gjennom hele denne tråden, og jeg må si at jeg synes ikke den er FP verdig. At den ble startet, er forsåvidt kurant, men etterhvert har den utviklet seg til å bidra til mistro og en utrivelig stemning. Og i verste fall til at uskyldige brukere føler seg mistrodd og blir såret. |
|
|
|
#243 |
|
Peppy!
|
Jeg vet ikke om jeg helt skjønner deg her. Om du finner ut at kjæresten din er en horebukk, mener du da at det er umoralsk å fortelle andre om det, å advare andre mot ham, selv om du ikke nødvendigvis har bildebevis? Bør det ikke ved den slags relasjoner vi snakker om her være mindre krav til bevis enn for en sak som skal føres i rettsapparatet, hvor man snakker om sanksjonering? |
|
|
|
|
|
#245 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg skulle ønske det ikke var prikkesystem her. Spekulasjoner er ikke morsomt. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg syns mange som har skrevet i denne tråden burde
|
|
|
#247 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig bra oppsummering av Emma.
|
|
|
#248 |
|
Leser
|
Jeg mente at i alle relasjoner vil man kunne bli "lurt". Det er ikke nettet sin feil at man går inn i en relasjon, personen er fake og man blir såret. Dette er noe som skjer på alle arenaer hvor man innvolverer seg.
|
|
|
#249 |
|
|
Word. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil bare utheve dette litt, for det synes jeg er viktig. |
|
|
|
|
|
#251 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringHehe, skal man skamme seg faktisk? Unnskyld at jeg ler. *ler*
|
|
|
#252 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg mente egentlig i den aktuelle tråden. At man kan sende en prikk til vedkommende kanskje? Nå ser jeg at noen har begynt å stille "kontrollspørsmål" som HI har en del problemer med å svare på, da synes jeg det er skjellig grunn til mistanke. If it walks like a troll ..osv... |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Passiv
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringDet er vel mer verdig å rett og slett si til den som roter med noe man ikke skjønner at "hør her - du skrev sånn og sånn, nå skriver du sånn og sånn. Det henger ikke på greip, kan du forklare?" |
|
|
|
#254 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spørsmål om innrapporteringJeg synes man kan kutte ut all den der hintingen og gå på rommet sitt i stedet.
|
|
|
#257 |
|
Pauset
|
Helt enig, men en sak kan ha mange sider, og trolling forekommer i _alle_ forum. Jeg har vel og merke full tillitt til ledelsen her. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
¨ |