|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Peppy!
|
Sv: Klubb?Søsteren min går i klubb, og jeg fniser over det, som den kjerringaktiviteten jeg tenker på det som. Selv kunne jeg godt tenke meg å delta i en lesesirkel, vingjeng, kvinnenettverk eller denslags. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Søt og rar
|
Sv: Klubb?Jeg får ikke bli med i jenteklubben.
|
|
|
#63 |
|
Søt og rar
|
Sv: Klubb?
Skal vi lage en Viggo-fest?
|
|
|
#64 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Klubb?Jeg har klubb med barndomsvenninnene, det har vi hatt i over 20 år. Vi startet da vi for alvor begynte på forskjellige skoler og ikke så hverandre hver dag lenger. Da måtte vi ha et system på det.
|
|
|
#65 |
|
Ustabil
|
Ufattelig at noen virkelig vil være med i lesesirkler og kvinnenettverk. Det fniser jeg litt over. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Klubb?I Trøndelag er det en del som er med i spareforeninger, jeg tror det går ut på at man sparer et par hundrelapper hvert møte og så bruker man det opp på en tur eller noe.
|
|
|
#67 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Og noen ganger blir man skyldig champagne. Hvordan løser dere det?
|
|
|
#68 |
|
En som trener
|
Sv: Klubb?Nå har jeg akkurat sett på God Morgen Norge at det har blitt skrevet en bok om syklubber. Opprinnelsen til dagens klubber var rundt år 1900 da vi sto i fare for å gå til krig med Sverige og det manglet bandasjer, sengetøy og sånt på sykehusete, så da slo kvinnene seg sammen i syklubber. Så det er altså en historisk grunn til at det heter klubb. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Mother of Dragons
|
Hm? Skyldig champagne? Du tenker at dersom man har 22 kr igjen så går man ut og bestiller en champisflaske og stikker av fra regningen?
|
|
|
#71 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#72 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har venninner som jukser i sjakk og lavere enn det kommer man ikke, så det er nok en reell fare for tap på den måten ja.
|
|
|
#73 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Klubb?Vi har damekveld en kveld i måneden. Da er vi ute på restaurant. Vi er 8-9 stykker, og har det veldig koselig.
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klubb?Jeg trodde klubb var vanlig jeg. Jeg går i en klubb nå, og det er som andre sier her avtalt vennetreff. Ellers så møtes vi ikke. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Pauset
|
Vi har det sånn at vi sporadisk drar i gang en kveld ute med mat, alkohol osv. Fungerer like bra. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Einsam
|
Sv: Klubb?Vi har hobbyklubb. Selv om vi ikke betaler medlemskontingent, er det jo bare for en fast gruppe. Vi kaller vel oss kanskje hobbygjeng, når jeg tenker etter. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
snur
|
Sv: Klubb?Jeg er med i en klubb. Vi er 7 venninner som møtes ca. hver 3. uke. De fleste av oss strikker faktisk når vi er der, men da er det enkle ting som ikke krever all verdens konsentrasjon. Skravling og god mat er det viktigste
|
![]() |
|
|