Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-str

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 14:09   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Jeg har bare tomme små hylstre av løshud som må brettes godt inn i BHen.

Gammel 07-03-09, 14:12   #42
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

For å illusterere mine: fikk du med deg at Dragen sa i en tråd at definisjonen på hengepupper var at man kunne holde en boks kyllingboller/trøndersodd/whatever?
Det var altså jeg som kom med den (med bilder og hele pakka) da noen andre på et annet forum snakket om "blyanttesten" og om de kunne holde blyanter med puppen.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 14:16   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahaha synes jeg ser det for meg. Hadde jeg hatt mer fyll i puppene hadde de stått som skudd, men det er ingenting igjen etter vekttapet, bare huden, så jeg kunne vel holdt en stor XBOX-kontroll under hver pupp uten problemer. Nice! Skal ta dem kirurgisk da, fjerne løshuden. Lurer på hvilken størrelse jeg ender opp med da.

Gammel 07-03-09, 15:35   #44
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Så om man legger blyanten under hver pupp og blyanten faller ned, så har man ikke hengejur?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 16:36   #45
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg tilhører mindretallet som mener at det er grenser for hvor mye man bør gå ned i omkrets, da. Det gjelder ikke for alle at man bare skal gå ned i omkrets og opp i cup. Det er ikke pent med valker på ryggen.

Enig. Samtidig; om du går opp i omkrets mister du vektavlastningen rundt ryggen og får vekten på skulderstroppene. Er puppene tunge og store så gjør det vondt.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 18:05   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Så om man legger blyanten under hver pupp og blyanten faller ned, så har man ikke hengejur?

Åh, hold kjeft.

Gammel 07-03-09, 18:13   #47
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh, hold kjeft.

Skulle ikke ha skrytt for fort ..
Har akkurat dusjet og testet; Brukte dog en eyeliner, men det er jo akkurat det samme. Den datt ikke ned! Den satt ikke akkurat godt fast, men den datt ikke ned heller. Det er ikke sååå lenge siden sist jeg prøvde, og da datt den ned. Men det kommer litt ann på om man fryser eller ei også.

Gammel 07-03-09, 18:26   #48
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har man B-cup og står på testen, så tenker jeg at det er litt mer naturlig enn om man har en E-cup feks. Det er jo litt mer tyngde og det vil naturlig nok gjøre de mer hengende over tid.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:27   #49
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Mine har hengt fra de kunne kalles pupper. Etter amming peker brystvortene konstant rett sør.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:40   #50
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har man B-cup og står på testen, så tenker jeg at det er litt mer naturlig enn om man har en E-cup feks. Det er jo litt mer tyngde og det vil naturlig nok gjøre de mer hengende over tid.

Jeg har D-cup, men det er bemerkelsesverdig lite innhold i de - når jeg ikke fryser. :himler:

Gammel 07-03-09, 20:23   #51
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg har vært innom, men da hadde de ikke tid virket det som.. Skal gå engang det ikke er lørdag, og jeg sjekket prisene, så jeg bør vel ha litt penger også.

Det holder jo å få hjelp til å finne riktig størrelse. Etterpå kan du jo kjøpe BH-er hvor som helst.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 20:40   #52
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tilhører mindretallet som mener at det er grenser for hvor mye man bør gå ned i omkrets, da. Det gjelder ikke for alle at man bare skal gå ned i omkrets og opp i cup. Det er ikke pent med valker på ryggen.

Så heller mindre pene pupper enn ryggvalker?

Gammel 07-03-09, 20:42   #53
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Så heller mindre pene pupper enn ryggvalker?

Det går jo fint an å finne en bh som gir pene pupper og samtidig ikke lager ryggvalker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 20:43   #54
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det går jo fint an å finne en bh som gir pene pupper og samtidig ikke lager ryggvalker.

Men har man for stor omkrets på bh'n så vil den jo ikke henge pent.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det holder jo å få hjelp til å finne riktig størrelse. Etterpå kan du jo kjøpe BH-er hvor som helst.

Synes alle merker er forskjellige så nytter ikke å finne en størrelse og holde seg til den.

Gammel 07-03-09, 20:45   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den skal ikke være for stor, kan jo sitte pent inntil uten å være kjempestram. Hvis man er f.eks. 80 cm når man måler under puppene kan jeg ikke fatte at man kan bruke en bh i 70 eller mindre uten at det tyter noe ut et sted.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:42   #56
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror mange måler feil når man måler omkretsen under brystene og at det er grunnen til at man ender med å gå ned i omkrets i forhold til det man har målt selv. I tillegg er det forskjellig grad av elastikk i forskjellige BH-er. Når man måler under brystene skal man måle stramt.

Gammel 07-03-09, 21:47   #57
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Sitte inntil er noe flere bommer på har jeg sett. For liten cup så undersiden av bh'en står litt ut. I tillegg blir bh'en dratt litt oppover ryggen. Disse tingene drar jo endel ekstra cm på omkretsen.

Gammel 07-03-09, 22:00   #58
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Jeg kjøpte en steike fin bh i fjor vår (skulle i bryllup til søs og måtte ha fin bh under fin kjole) Den var veldig fin på når jeg hadde ammepupper, men nå som jeg har postammepupper så finner jeg ikke puppene igjen inni bhen. De forsvinner liksom....

Gammel 07-03-09, 22:21   #59
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker en annen størrelse i bh nå som jeg er ferdig med amming. Da jeg ammet brukte jeg en cup større selv på slutten av ammeperioden, jeg tenker på vanlige bher da og ikke ammebher. Full utskifting av bher har vært helt nødvendig for meg etter avsluttet amming.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 13:50   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanne, har du noe å bidra med?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.