|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Folks forhold til banning i dag
Jeg synes det er vulgært ja. Det finnes verre, bevares, men definitivt vulgært.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var da prippent.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå vet jeg ikke om du sikter til meg. Jeg er iallfall ikke imot banning. Jeg synes bare ikke noe om overdreven banning; feil tid og på feil sted og alt det der. Om folk bannet mindre i gamle dager? Tja... (Hva mener du med gamle dager, forresten.) Jeg tipper at de gjorde det, i og med at sammfunnet blir stadig mer sekularisert. Iallfall om du tenker på "misbruk av Guds ord." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det var nok ikke nødvendigvis mindre banning før, men det har blitt mye mer banning på tv. Når man til og med opplever banning på barneprogram, er det veldig synd synes jeg.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes det er ok å forsvare folk som blir kalt for duster og idioter. Derimot hadde jeg blitt hemningsløst irritert om jeg hadde sagt herregud, helvete eller lignende og en jentunge hadde kommet og hevet noen moralsk pekefinger og jeg hadde ikke funnet det hverken sjarmerende eller tøft eller noe.
![]() |
|
|