|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er søvn oppskrytt?Mannen min sa idag at han ikke trodde jeg hadde sovet en hel natt siden november 2003.......det var da det første svangerskapet startet og det har gått i ett med babyer, svangerskap, amming, syke barn og enda mer amming.....
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Jeg prøver hvertfall å innbille meg at søvn er oppskrytt. :fornøyd dersom jeg får 5 timer:
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er ikke oppskrytt.
![]() |
#14 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er definitivt ikke oppskrytt - og sovestykkevisogdelt-perioden går over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Tja, jeg har ikke sovet stort de siste årene, men kan med hånden på hjertet ikke legge skylden på ungene... De sover nemlig mange mange flere timer enn jeg gjør hver natt. Lakenskrekk har ingenting med foreldrerollen å gjøre nemlig.
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Nei, søvn er på ingen måte oppskrytt, men enkelte av oss lærer aldri. Nå som Hannah endelig over om nettene sitter jeg allikevel oppe til sent selv om jeg vet jeg må tidlig opp. Skulle tro jeg hadde vett på å ta igjen litt søvnmanko, men tydeligvis ikke...:kronisk B-menneske: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?Jeg blir helt tullete av for lite søvn. Men på ett eller annet vis så var jeg oppegående også da snuppa holdt på på det verste og ga oss gjennomsnittlig 4 timer søvn i døgnet.
![]() |
![]() |
#20 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er søvn oppskrytt?
Jeg har litt sånn lakenskrekk jeg, så ja på kvelden er jeg helt enig.
![]() |
|
|