|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er her
|
![]() Ipod; nano, touch eller classic?Mannen har bursdag og skal få seg en ipod, men hvilken?
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Er han duppedings-elskar? Då hadde eg gått for touchen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Hva tror du han kommer til å bruke den til?
![]() |
#5 |
er her
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Han liker dingser, men han har jo pda som han mest bruker til å spille spill med. men den er jo utlån fra jobben så den er ikke hans, sånn egentlig. Jeg vet ikke hvor lenge han får beholde den...
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?
Hastigheten, blant annet.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg så du har bestemt deg for touch... jeg må bare si at touchen er superkul! Ble kjempeglad i min før jeg fikk iPhone. Aldri i verden vil jeg ha noe annet enn iPhone, dah!
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg har valgt touch, og er veldig fornøyd med den. Jeg liker å kunne surfe, se på filmer, spille, ta notater og høre på musikk i samme dings. Større skjerm enn classicen.
Sist redigert av Tallulah : 12-03-09 kl 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg ga lillebror her touch til bursdagen. Og det har resultert i at jeg har fått så lyst til å stjele den. |
![]() |
![]() |
#15 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Touch.
Akkurat sånn er det! Mannen kjøpte en til meg til bursdagen, og kort tid etter at den var i hus måtte han ha en selv. (Bare at han fikk 32 GB
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg ga min kjære iPod Classic med 120 gb i helga (han mistet den med 160 gb som jeg ga ham jula 2007
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg har en Touch, er veldig glad i den, men den egner seg ikke til å dra med på trening, da er det bare Ipod shuffle som gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg har sett på sånn gravering av touchene, men de blir jo utrolig grisete hvis man ikke har noe form for dings utenpå den, så det hadde jeg ikke giddet. Det kan jo være et poeng ift. om den er i fare for å bli stjålet og slikt, kanskje.
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg har gravering på Shuffelen min, veldig greit å merke den, men den er mattere i overflaten også. Touchen kjøpte jeg i USA, men det irriterer meg at den ikke er gravert den også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|