|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du noen fobier?
De lukter forferdelig vondt og har ekkel konsistens.
![]() |
#62 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Jeg måtte slå opp fobi i Wikipedia, siden jeg ser at vi definerer det forskjellig:
Jeg får et forferdelig sug i meg og får lyst til å hoppe om jeg er høyt oppe. Tenker ikke på dette som en fobi, gir bare litt ekstra spenning i hverdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Huff, ja æsj! Lange tånegler, stygge negler og stygge tær! Blæh! Synes det er mange (både kvinner og menn) som ikke fornekter seg når de har på sandaler... med lange helst gule tånegler, generelt stygge tær og til slutt litt osteskorpe på hælen-
![]() |
#64 |
Da storebror var baby så hadde han så fine stortær at jeg rent ble i godt humør av å betrakte dem
![]() |
#65 |
Fersking
![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Tær glemte jeg!
![]() |
#66 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du noen fobier?Ang tær: Jeg husker en gang da jeg var i svømmehallen, så var det en dame som hadde mistet den ene kontaktlinsen sin. - Jeg hjalp naturlig nok til med å lete - og jeg fant dem....De lå OPPÅ den ene stortåa hennes. - Men for alt i verden om jeg maktet å ta den opp, for hun hadde lange, tykke og gule tånegler og en skikkelig liktorn i tillegg...:grøsse:
![]() |
#67 |
Har tro på forbedring
|
Jeg har ikke bananfobi, men jeg er enig med TInetoff. Litt gamle, brune bananer er veldig ekle. Og om en unge spiser slik banan og søler, vil det lukte ekkelt bananguffe på klesplagget....
![]() |
#68 |
Teller ned
![]() Sv: Har du noen fobier?Veps!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen fobier?Jeg er skikkelig redd for veps og andre stikkende/bitende insekter (bortsett fra mygg, da).
![]() |
|
|