|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?Jeg er oppvokst med svenske barnesanger, og det var ganske populært å true med ris eller bank i sangene hvis man ikke sov - och karbohydrater som belønning |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
Da bør du slutte å stille spørsmål ved om slike sanger passer inn i flerkulturelle Norge (og legge til utsagn som oppfattes som "Må vi gi slipp på vår kulturarv for å tekkes innvandrerene som har kommet til landet.
![]() |
#4 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette begynner å ligne på en tåpelig heksejakt. Kan jeg vente at du vil følge etter meg inn i hver diskusjon for å finne et eller annet du kan kritisere ved meg? Kanskje du i stedet for å "Uleste innlegg" går inn på meg og sjekker "alle innlegg skrevet av tito"? Det ser ut til at du har et ganske kjedelig liv.
![]() |
#5 |
frakoblet
|
Jøss! Kanskje du heller skulle diskutere det hun faktisk sier, i stedet for å ty til stygge utsagn? Jeg reagerte på samme måten som Irma når det gjelder påstandene hun sist quotet.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Vet du, jeg reagerte veldig på de utsagnene du kom med. Det blir veldig negativt dersom du i ettertid ikke står for det du har skrevet. Du må da forvente reaksjoner på slikt og dem bør du klare å takle eller eventuelt la være å komme med dem. |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
Nå synes jeg du er skikkelig ufin og virkelig urimelig. Jeg stiller deg noen spørsmål, og du går til angrep framfor å svare.
![]() |
#8 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I alle dager. Den eneste grunnen til at jeg ikke har skrevet noenlunde det samme som Irma, er at hun skrev det så bra at ikke det var nødvendig å tilføye noe mer. Hva med å forsøke å begripe det hun prøver å si i stedet for å komme med slike tåpelige angrep?
![]() |
|
|