|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Ja. jeg glemte å tilføye at jeg ikke er bestevenn med mobilen heller. Den kan ligge utladet en hel helg uten at jeg lader den, og hvis den ligger i jakken min feks. kan det gå mange timer før jeg sjekker den, hvis jeg ikke trenger å bruke den :lat: |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?
Helt enig.
![]() |
#43 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Svarer du på SMS?Svarer alltid.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Svarer du på SMS?Jeg svarer stortsett. Føler jeg er flink å svare, men hender jeg glemmer/ikke orker der og da..
![]() |
#45 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Jeg svarer, men ikke alltid umiddelbart, for jeg har ikke alltid telefonen i nærheten.
![]() |
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?Stort sett alltid. Jeg er litt sånn at jeg må svare med èn gang ellers glemmer jeg det. Kan definitivt skjerpe meg på området! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Ja, stort sett. Men jeg føler meg veldig lite forpliktet til å svare innen en viss tid, osv. Jeg tar det når jeg får tid og lyst, med mindre det er noe viktig som åpenbart haster.
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?Jeg svarer på sms, men ikke alltid umiddelbart etter at den er mottatt. Jeg går ikke med mobilen på meg til enhver tid,gidder ikke å være tilgjengelig døgnet rundt. En av de fine tingene med mobil og sms er at jeg svarer når jeg har tid. Reklame og kjedemeldinger svarer jeg naturligvis ikke på. Eller er det vanlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Jeg er stort sett flink til å svare - synes jeg selv. Men mine venner og familie mener annet...
![]() |
#50 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Svarer du på SMS?Ja. Og alltid med engang så sant jeg har mobilen slik at jeg hører den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
By the Sea
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Hvor raskt man bør svare synes jeg avhenger av spørsmålets natur.
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Ja, det gjør jeg alltid. Det kan være jeg glemmer det akkurat der og da, men jeg husker det som regel senere. Jeg tror få har opplevd å få svar av meg 2 dager etter de sendte sms liksom, som regel er det 2 min.
![]() |
|
|