Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Svarer du på SMS?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-09, 12:43   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarer du på SMS?

- Ja, og om du ikke gjør det, hvorfor ikke?

Gammel 18-03-09, 12:45   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svarer du på SMS?

Det er rett og slett umulig å svare ja eller nei på det spørsmålet.

Hvis jeg ikke gjør det er det fordi jeg ikke har lyst, eller, for å være helt ærlig, fordi jeg har en tendens til å glemme det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 12:46   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarer vanligvis så fort jeg kan, men hvis jeg ikke gjør det så kan det være fordi:

1. Jeg har ikke mobiltelefonen min limt til kroppen, og av og til kan det gå timer mellom hver gang jeg sjekker den.
2. Jeg går tom for batteri eller må prioritere resterende batteri til noe viktigere.
3. Jeg har ikke tid til å svare umiddelbart og glemmer dermed å gjøre det.
4. Jeg syns SMS blir for mye strev og ringer heller opp vedkommende som har sendt SMS.
5. Jeg syns ikke SMS'en krever at jeg sender noe svar.
6. Jeg vet ikke hva jeg skal svare på SMS'en og driter heller i det.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 12:50   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kasia har liksom fasiten. Bare at jeg alltid har mobilen limt til kroppen og sjekker den hvert sekund, da.

Gammel 18-03-09, 12:51   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja jeg svarer. Det hender at jeg glemmer noen meldinger litt bort hvis jeg ikke svarer med en gang. Men som regel er jeg flink til å svare med en gang.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 12:53   #6
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Hvis meldingen er kort og grei og krever et enkelt svar som "ja", "nei" eller "ok" så svarer jeg. Er det mest småprat svarer jeg sjelden... og det hender til og med at jeg ikke gidder lese hele, hvis den er lang og omfattende.

Jeg har forøvrig mobilen limt til kroppen hele døgnet, så det er ikke det at jeg ikke ser meldingene.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 12:55   #7
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Som regel bare hvis meldingen er et direkte spørsmål eller hvis det er en Amnesty aksjon.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 12:56   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarer som regel. Ikke hvis det er åpenbare avsluttende meldinger (Ha en fin kveld videre) eller hvis vedkommende skriver ok. Ellers svarer jeg alltid når jeg husker det. Det er få ting som irriterer meg mer enn smser med åpenbare spørsmål som ikke blir besvart.

Gammel 18-03-09, 13:01   #9
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg svarer som regel. Ikke hvis det er åpenbare avsluttende meldinger (Ha en fin kveld videre) eller hvis vedkommende skriver ok. Ellers svarer jeg alltid når jeg husker det. Det er få ting som irriterer meg mer enn smser med åpenbare spørsmål som ikke blir besvart.

Jepp. Akkurat sånn er det.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:06   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- Ja, og om du ikke gjør det, hvorfor ikke?

Du har vel ikke sendt noe til meg i det siste som har fremprovosert din irritasjon?

Jeg har alltid planer om å svare, men de gangene jeg ikke gjør det er fordi jeg utsetter det til "senere" også går det i glemmeboken. Sløvhet med andre ord *ærlig*

Gammel 18-03-09, 13:18   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg svarer vanligvis så fort jeg kan, men hvis jeg ikke gjør det så kan det være fordi:

1. Jeg har ikke mobiltelefonen min limt til kroppen, og av og til kan det gå timer mellom hver gang jeg sjekker den.
2. Jeg går tom for batteri eller må prioritere resterende batteri til noe viktigere.
4. Jeg syns SMS blir for mye strev og ringer heller opp vedkommende som har sendt SMS.

Det hender foruroligende ofte at jeg glemmer å svare, faktisk.

Gammel 18-03-09, 13:19   #12
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

du sa det

Gammel 18-03-09, 13:23   #13
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ja, må forresten ta med at jeg egentlig er litt negativt innstilt til SMS og heller liker å ringe tilbake
Bare så synd at når smsen er glemt, blir det ikke noe av telefonsamtalen heller

Gammel 18-03-09, 13:23   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kasia sa det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:24   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja det gjør jeg.

Gammel 18-03-09, 13:25   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Du har vel ikke sendt noe til meg i det siste som har fremprovosert din irritasjon?

Jeg har alltid planer om å svare, men de gangene jeg ikke gjør det er fordi jeg utsetter det til "senere" også går det i glemmeboken. Sløvhet med andre ord *ærlig*

Neida - men potensielt sett kunne det kanskje vært deg også - jeg vet jo at du er uhelbredelig, tross alt.

Nei - jeg har send SMS med et spørsmål - et tilbud rettere sagt. Det er bare å svare ja eller nei. Ikke at det er så viktig, egentlig - men det er så kjedelig å prøve å være hyggelig å ikke få tilbakemelding liksom. *stått opp litt for tidlig*

Om man svarer på SMS ved å ringe eller å svare med SMS eller mail er for meg helt klinkende likegyldig.

Forøvrig svarer jeg stort sett, men kan også glemme - og noen ganger tar det maaaaange timer før man får svar.

Gammel 18-03-09, 13:28   #17
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarer så og si alltid, ja.

Heller sms enn å ringe.

Gammel 18-03-09, 13:39   #18
Left
Passiv

Standard

Selvsagt gjør jeg det. Det blir omtrent som at noen står og snakker til deg, og så gidder du ikke å svare? Hvorfor er det mindre forpliktende å svare på sms?

Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:45   #19
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Selvsagt gjør jeg det. Det blir omtrent som at noen står og snakker til deg, og så gidder du ikke å svare? Hvorfor er det mindre forpliktende å svare på sms?

Enig!
Foredelen er at man kan svare når det passer …

Gammel 18-03-09, 13:55   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid. Hvis jeg ikke gjør det er det en ren forglemmelse.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.