Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den teiteste krangel ever?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 13:31   #61
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Opprinnelig lagt inn av Robina, her.

Vi krangler aldri.

Så kjedelig.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:50   #62
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg må innrømme at den siste måneden av svangerskapet så var jeg ikke alltid så lett å leve med. Og på en måte så var jeg vel litt missunnelig på han som slapp unna alle plagene. Jeg slet veldig med å sove om natten, og av en eller annen grunn så hengte jeg meg veldig opp i at jeg måtte ha god plass i sengen når jeg sov.

Dette blir jo nesten litt for flaut å fortelle, men shut heller: Kom han over på min side av sengen så prøvde jeg å skubbe han tilbake til sin side, men siden det ikke alltid var så lett så endte det ofte med at jeg tok på lyset, vekket han, og viste han hvor streken gikk. Dette er min side og dette er din side.
En natt så tok hormonene litt vel overhånd, og jeg var på vei for å hente spritusjen for å tegne skille på madrassen, men da fikk han nok og røsket med seg ene sengebunnen, og tok den med seg inn på rommet ved siden av. Dette var jo helt krise for meg for jeg kunne jo ikke ligge i nedoverbakke, så jeg gikk med vilje inn til han og kjeftet på han lenge nok til at han satt seg i bilen og kjørte. Da kunne jeg bære sengen inn igjen og legge meg til å sove.

Det verste av alt er at jeg ikke en gang så at det var jeg som var urimelig her, og jeg krevde til og med en unnskyldning fra han som kunne behandle en gravid dame på den måten. Det var nesten litt sånn: gjør hva du vil, men sengen rører du ikke.

Vi kan heldigvis le av det nå, og jeg har sagt unnskyld til ham i ettertid.

Gammel 18-12-06, 13:53   #63
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg må innrømme at den siste måneden av svangerskapet så var jeg ikke alltid så lett å leve med. Og på en måte så var jeg vel litt missunnelig på han som slapp unna alle plagene. Jeg slet veldig med å sove om natten, og av en eller annen grunn så hengte jeg meg veldig opp i at jeg måtte ha god plass i sengen når jeg sov.

Dette blir jo nesten litt for flaut å fortelle, men shut heller: Kom han over på min side av sengen så prøvde jeg å skubbe han tilbake til sin side, men siden det ikke alltid var så lett så endte det ofte med at jeg tok på lyset, vekket han, og viste han hvor streken gikk. Dette er min side og dette er din side.
En natt så tok hormonene litt vel overhånd, og jeg var på vei for å hente spritusjen for å tegne skille på madrassen, men da fikk han nok og røsket med seg ene sengebunnen, og tok den med seg inn på rommet ved siden av. Dette var jo helt krise for meg for jeg kunne jo ikke ligge i nedoverbakke, så jeg gikk med vilje inn til han og kjeftet på han lenge nok til at han satt seg i bilen og kjørte. Da kunne jeg bære sengen inn igjen og legge meg til å sove.

Det verste av alt er at jeg ikke en gang så at det var jeg som var urimelig her, og jeg krevde til og med en unnskyldning fra han som kunne behandle en gravid dame på den måten. Det var nesten litt sånn: gjør hva du vil, men sengen rører du ikke.

Vi kan heldigvis le av det nå, og jeg har sagt unnskyld til ham i ettertid.

Jeg ler like mye hver gang du forteller den, eller jeg kommer på den

Gammel 18-12-06, 14:34   #64
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg ler like mye hver gang du forteller den, eller jeg kommer på den

Det gjør faktisk jeg og.

Gammel 18-12-06, 14:45   #65
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorry at jeg ler Carolin, men ...

Gammel 18-12-06, 14:53   #66
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første sommeren sammen:

Divine: Bla bla bla bla bla blablablablabla ...
Divine-mannen: [ser på Rush-musikkvideoer] Eh.. yeah ...
Divine: Bla bla bla bl... ARE YOU LISTENING? :skingrestemme:
Divine-mannen: Well, eh ... I was watching this actually ...
Divine: I KNEW IT. You DO love Rush more than me!! Buh hu huh... [gråting, banning og sverting.]

Ved nærmere ettertanke, så var det vel bare jeg som kranglet.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:04   #67
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Sorry at jeg ler Carolin, men ...

En god latter forlenger livet. Bare kjekt å kunne bidra.

Gammel 18-12-06, 15:42   #68
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den var bra carolin.

Gammel 18-12-06, 21:37   #69
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Første sommeren sammen:

Divine: Bla bla bla bla bla blablablablabla ...
Divine-mannen: [ser på Rush-musikkvideoer] Eh.. yeah ...
Divine: Bla bla bla bl... ARE YOU LISTENING? :skingrestemme:
Divine-mannen: Well, eh ... I was watching this actually ...
Divine: I KNEW IT. You DO love Rush more than me!! Buh hu huh... [gråting, banning og sverting.]

Ved nærmere ettertanke, så var det vel bare jeg som kranglet.

Men er det ikke helt naturlig og elske Rush n.e.s.t.e.n like mye som samboer? Ikke det kanskje? Hmmmm. (sniker seg ut før Heiko ser tråden....)

:Juste
Stolt Rush-fan siden 1987

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:45   #70
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Men er det ikke helt naturlig og elske Rush n.e.s.t.e.n like mye som samboer?

Hørte jeg nesten?

Jeg er heldigvis smart nok til å sørge for å ikke stille et ultimatum. Meg eller Rush? Meg eller ManU? Jeg lar også være å stille spørsmålet om hvem/hva som er elsket høyest.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 21:49   #71
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hørte jeg nesten?

Jeg er heldigvis smart nok til å sørge for å ikke stille et ultimatum. Meg eller Rush? Meg eller ManU? Jeg lar også være å stille spørsmålet om hvem/hva som er elsket høyest.

Det finnes så mange forskjellige former for kjærlighet vet du

:Juste

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:01   #72
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se for deg en nordnorsk vinterdal i påskesol. Bortover dalen sitter folk pent dandert i borger. De lyser som kvikklunsj, hele gjengen. Men dit skal ikke vi.

Vi skal opp et wannebemounteverestfjell.
Skigåing er ikke limet i forholdet vårt.
Jeg kan ikke fiskebein. Jeg kan bare sikte meg inn på nærmeste tre.
Han skøyter både opp og ned.
Blodsmak i stedet for søte appelsiner. Satan.

Idet jeg staver meg over toppen av fjellkanten, rødgløende, gjennomvåt og separert, møter vi tilfeldigvis og typisk en gledesstrålende kollega. Jeg tror jeg beit av henne nesa i forbifarta.

Planen var å gå til Finland.
Gå og gå. Utløse leiteaksjon. Men jeg visste ikke hvilken vei jeg skulle ta.
Et snaufjell er et snaufjell.

Og det er godt man kan le av det etterpå.
Mange år etterpå.

Gammel 18-12-06, 22:03   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Se for deg en nordnorsk vinterdal i påskesol. Bortover dalen sitter folk pent dandert i borger. De lyser som kvikklunsj, hele gjengen. Men dit skal ikke vi.

Vi skal opp et wannebemounteverestfjell.
Skigåing er ikke limet i forholdet vårt.
Jeg kan ikke fiskebein. Jeg kan bare sikte meg inn på nærmeste tre.
Han skøyter både opp og ned.
Blodsmak i stedet for søte appelsiner. Satan.

Idet jeg staver meg over toppen av fjellkanten, rødgløende, gjennomvåt og separert, møter vi tilfeldigvis og typisk en gledesstrålende kollega. Jeg tror jeg beit av henne nesa i forbifarta.

Planen var å gå til Finland.
Gå og gå. Utløse leiteaksjon. Men jeg visste ikke hvilken vei jeg skulle ta.
Et snaufjell er et snaufjell.

Og det er godt man kan le av det etterpå.
Mange år etterpå.

Du har min DYPESTE medfølelse !

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 22:14   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ærlighet er oppskrytt.

Gammel 18-12-06, 23:10   #75
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørte jeg nesten?

Jeg er heldigvis smart nok til å sørge for å ikke stille et ultimatum. Meg eller Rush?

Jeg har også sluttet å spørre. :vetsittegetbeste:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 23:12   #76
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har også sluttet å spørre. :vetsittegetbeste:

Flinke damen!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 23:18   #77
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi krangler lite, men hormonene i svangerskapet med Markus i magen, gjorde jo sitt...

Som at jeg gikk ut av bilen, sto i fellesgarasjen foran mange naboer og skjelte ham ut fordi han nesten hadde parkert så langt inntil veggen at jeg ikke kom ut av bilen.

Nesten holdt altså for meg... Det var riktignok ingen respons på krangelen. *forvirret, men fornuftig mann *

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 07:55   #78
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Min kjære har en fortid i FNs fredsbevarende styrker, og det merkes på hjemmefronten også til tider.
I det siste har dog alt Regjeringen sagt vært min skyld. Det er i hvert fall jeg som får som ørene flagrer, til jeg slipper lenge nok til til å informere om at jeg ikke er i Regjeringen. Enda.

Jeg for min del er tydeligvis bestisten til Bush, siden jeg får høre om alt som skjer i politikken i USA. Jeg er himmelfallen - ikke sitter jeg i sentatet og ikke i kongressen, og jeg er jaggu meg ikke innvolvert i Israel-Palestina konflikten heller. Ikke blir han særlig happy av at jeg kommenterer at det ikke er rart det er krig i verden når vi to kan greie å krangle om ting som
a) ikke direkte angår oss.
b) vi ikke er uenige i

Hva om vi heller diskuterte våre problemer, da? Hæ? Hæ!?

Ellers irriterer jeg meg litt over at mannen min ikke kan snakke og gjøre noe samtidig. Det er litt komisk ... Men når jeg er forbanna er det dråpen, at han må slutte å vaske koppene fordi han skal svare meg.

Gammel 19-12-06, 10:40   #79
tiril
Passiv

Standard

Då eg var gravid med første mann hadde eg eit ustyrleg sinne ,-og en sinnsyk trang til makaroni og ketchup....

Etter nesten 9 mnd med makaroni og ketchup,med litt kvitost oppå,til middag føler samboeren min for å gi beskjed, att no klare han ikkje meir av denne "middagen"....Med det resultat at då klikke det for meg:" Då får du til helvete lage middagen sjølv då viss ikkje makaroni og ketchup er bra nok middag for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Stakkar s samboeren min han prøvde å forklare meg "jammen vi har jo hatt det omtrent kvar dag i 9 mnd no berre utbytta med osteskiver med ketchup på toppen"....Då sprakk det for meg:"Faen då!!!!!!!!!! Då får du til helvete vere uten mat i dag då!!!!!!!!!!!!!!!" Og så tok eg tallerknen med den berømte makaronien på og heiv heile greia i bosset......
Eg tok selfølgelig på tårene, for hallo? en kimser ikkje av matlaginga mi???

No nokre år seinare kan eg kanskje sjå at eg overreagerte "en smule"

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.