Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-09, 15:28   #281
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Jeg har ingen tvangstanker som gjør meg til et bedre, mer strukturert menneske.

Men jeg har et litt nevrotisk forhold til gassballonger. Tør den dag i dag, ikke å ta med en gassballong utendørs uten å ha knyttet den fast til noe. Merker at jeg blir litt stressa og holder ekstra hardt de minuttene det tar å knyte den fast. Så lenge dette er den eneste nevrosen jeg overfører til mine barn, så får det heller være.

Akkurat nå tror mannen min at jeg sliter meg ut med husarbeid da.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 17:13   #282
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Hehe....
Det der er logisk tenking jenta mi..
Det er ikke normalt vettu!!

Jeg kjenner faktisk en som baker med hansker. (til seg selv og sine)

Er det unormalt å bake med hansker altså?
Hva om man har ett eller annet med huden som gjør det nødvendig?
Eller at man ikke synes det er veldig kjekt med masse deig under neglene og på hele hendene. Jeg kan veldig godt finne på å bake med hansker når jeg har eksem på hendene, eller er ekstra ømfintlig og har ikke tenkt over at det ikke skulle være greit.

Gammel 29-03-09, 17:16   #283
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Er det unormalt å bake med hansker altså?
Hva om man har ett eller annet med huden som gjør det nødvendig?
Eller at man ikke synes det er veldig kjekt med masse deig under neglene og på hele hendene. Jeg kan veldig godt finne på å bake med hansker når jeg har eksem på hendene, eller er ekstra ømfintlig og har ikke tenkt over at det ikke skulle være greit.

Off.. Jeg beklager at jeg ikke spesifiserer i innlegget at det IKKE gjelder alle spesialunntak.......
Jeg regner liksom med at folk forstår sånt!
Men beklager, jeg skal legge inn en klausul i signaturen min..

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 17:35   #284
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Off.. Jeg beklager at jeg ikke spesifiserer i innlegget at det IKKE gjelder alle spesialunntak.......
Jeg regner liksom med at folk forstår sånt!
Men beklager, jeg skal legge inn en klausul i signaturen min..

Øh? Det var da et legitimt spørsmål da?
Du fikk det jo til å høres ut som at man var helt koko om man bakte med hansker (eller skrubbet ned kjøkkenbenken før baking for den saks skyld).

Gammel 29-03-09, 17:45   #285
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Øh? Det var da et legitimt spørsmål da?
Du fikk det jo til å høres ut som at man var helt koko om man bakte med hansker (eller skrubbet ned kjøkkenbenken før baking for den saks skyld).

JEG synes det er koko med hansker ja, om du gjør det fordi du ikke vil ha bakterier i maten, når
1. Gjær er en levende sopp du tilsetter maten
2. Alle bakterier dør under steking.

Det å vaske først mener ikke jeg er koko, det er innarbedet i våre overrenslige holdninger, jeg ville bare formidle en annen her at jeg ikke mener hun er sjuskete, bare fordi hun stoler mer på sin egen logiske sans enn holdninger pålagt oss av folk med mindre logisk sans.

Hansker pga andre grunner enn det har jeg ikke uttalt meg om på noen som helst måte.

Gammel 29-03-09, 18:06   #286
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

JEG synes det er koko med hansker ja, om du gjør det fordi du ikke vil ha bakterier i maten, når
1. Gjær er en levende sopp du tilsetter maten
2. Alle bakterier dør under steking.

Det å vaske først mener ikke jeg er koko, det er innarbedet i våre overrenslige holdninger, jeg ville bare formidle en annen her at jeg ikke mener hun er sjuskete, bare fordi hun stoler mer på sin egen logiske sans enn holdninger pålagt oss av folk med mindre logisk sans.

Hansker pga andre grunner enn det har jeg ikke uttalt meg om på noen som helst måte.

Ah sånn og forstå. Da ble jeg litt klokere.

Forresten, det er ikke alle som bruker gjær i bakst.

Gammel 29-03-09, 18:42   #287
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg tar meg ofte i å "skrive" det jeg tenker på, f.eks. når jeg sitter på bussen eller ser på TV. Etter touch-metoden, selvsagt. Jeg har også en tendens til å "spille" melodier som om jeg hadde et piano under fingrene, selv om det snart er 15 år siden jeg sluttet å spille.

Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 19:00   #288
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så DEILIG å lese denne tråden!

Mindre ensomt å være nevrotisk i flokk!

*teller litt selv dann og vann...*

Gammel 29-03-09, 19:08   #289
Albertine
Passiv

Standard

Jeg elsker rå potet.

Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 19:22   #290
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har en gang vært med på å gi en babydukke juling, dunke den i hodet, dunke den i ryggen, la den ramle fra benken etc...

Hva sier det om min kvalitet som mor, tro?

Jeg har i hvert fall mer innlevelse og empati enn broren min i såfall.
Han kastet Solveig - den vakre uerstattelige babydokka mi ned trappa Jeg var i harnisk og hylte at han kunne jo DREPT henne!!
Jeg er helt pokka nødt til å gå på do som det siste jeg gjør før jeg legge rmeg. Selv om jeg var der for 3 min. siden
En bitteliten tvangshandling?

Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 19:48   #291
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har i hvert fall mer innlevelse og empati enn broren min i såfall.
Han kastet Solveig - den vakre uerstattelige babydokka mi ned trappa Jeg var i harnisk og hylte at han kunne jo DREPT henne!!
Jeg er helt pokka nødt til å gå på do som det siste jeg gjør før jeg legge rmeg. Selv om jeg var der for 3 min. siden
En bitteliten tvangshandling?

Drt må jeg også.
Det var litt kaldt det døgnet vi overnattet på steinhytta på Gaustadtoppen. Doen var ytterst på steinklippa noen meter bortenfor steinhytta..

Gammel 29-03-09, 20:11   #292
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Ah sånn og forstå. Da ble jeg litt klokere.

Forresten, det er ikke alle som bruker gjær i bakst.

Hehe, nei, det er jo sant!

Gammel 30-03-09, 00:47   #293
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg har en skikkelig heftig detalj om meg selv; jeg bruker stort sett bare sånne store deilige og skikkelig stygge bomullstruser

Sist redigert av glamma : 30-03-09 kl 01:07.
glamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:49   #294
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av glamma, her.

Okei da... jeg lider IKKE av OCD men jeg bare MÅ ta på meg venstre sokk/sko FØR høyre ellers kan det gå skikkelig gæernt`.. kjiper`n når man er i skobutikk og skal prøve sko også kommer selgeren med den høyre...tji-hi

Gammel 30-03-09, 00:50   #295
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes perl er vrient.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 00:59   #296
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes perl er vrient.....

Jeg vet ikke hva perl er.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 01:00   #297
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg vet ikke hva perl er.

Programmeringsspråk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 01:16   #298
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaget i dag at bursdager ikke er det samme uten en mamma. Det er jo mammaens dag også. Et lys på en grav er liksom ikke det samme.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 18:53   #299
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har ******* en som er på tv i skrivende stund.
Syntes det var noe kjent....

Ikke verst at du kjente han igjen med klær på. Well done! moahaha

Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 19:06   #300
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg snakker mye og høyt med meg selv når jeg jobber.
Jeg er kjemperedd for speilet på badet om kvelden og natta. Tør ikke å se inn i det.
Jeg snakker i søvne.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.