Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere i påsken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-09, 14:18   #21
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør dere i påsken?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg har planer om å sitte på verandaen i sola (har bestilt sol!) og vente på at fødselen skal starte.

Jeg tar det samme!

Gammel 31-03-09, 14:19   #22
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Reiser til mine foreldre og leverer ungene i palmehelga, ettersom jeg jobber man-ons. Reiser etter til fjells torsdag, regner jeg med. Må få tatt en barselvisitt ila påsken også, mulig det blir helt på tampen.

Mannen får jo aldri fri i påsken lell, så han blir hjemme. Og jeg kommer sikkert til å irritere meg like mye over spørsmålet; "Kan dere ikke bare få tak i noen til å stelle kua da?" - i år som tidligere. Nei, hadde det gått an, hadde vi jo gjort det!!!!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 14:23   #23
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Til fjells med vennefamilie. Håper på flott vær og mange skiturer, for å avslutte vinteren ordentlig. For etter påske vil jeg ikke se mer snø. Basta!

Gammel 31-03-09, 14:24   #24
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det blir hjemmepåske på oss
Vi har bestilt fint vær hele påska og har tenkt å tilbringe masse tid på terassen/i hagen. Vi har også et byggeprosjekt vi ikke er helt ferdig med og har tenkt å pusle litt med det. Har også planer om å ta fram både trampolina og en del hagemøbler. Grillen har vi tenkt å benytte flittig hele påska, men har også tenkt å lage til kalkun inne en dag og da skal vi ha gjester. Ellers har vi planer om å spille en del. Tenker da både på gitarhero, singstar, wii sports m.fl, men også brettspill. Om dagene koser vi oss med ei god bok på terassen og kveldene blir det en god film foran tv`n. En del småturer med grilling av pølse på bål har vi også planer om. Gleder oss til påske! Vi har fri alle fire fra fredag tredje april til tirsdag fjortende april. Eller det vil si, jeg starter påskeferien min allerede i morgen

Gammel 31-03-09, 14:59   #25
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Vi skal prøve å få gjort mest mulig i hagen("totalreabiliterinsprosjekt") Har bestilt gravemaskin til første halvdel av påsken. Siste halvdel blir det en liten Oslo/Kieltur.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 15:04   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi skal reise på hytta, vi blir borte fra mandag 2 klokka 10.30 til søndag 7. klokka 15.00. Vi bor i Elvegata 5, på Snåsa, som dere jo vet, så det er jo ikke så langt å kjøre til hytta.

Jeg tror ikke det sank inn.

En ting er å si det i medlemssalong 1 eller 2, noe helt annet er ute på det åpne forumet.

Gammel 31-03-09, 15:12   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal reise på hytta, vi blir borte fra mandag 2 klokka 10.30 til søndag 7. klokka 15.00. Vi bor i Elvegata 5, på Snåsa, som dere jo vet, så det er jo ikke så langt å kjøre til hytta. Men jeg tror ikke alarmen virker fordi det har vært noe tull med den i det siste. Vi pleier også å ha vinduene litt på gløtt slik at det ikke blir så innestengt luft når vi kommer hjem. Vi pleier å ta med oss pc på hytta slik at vi kan holde oss oppdatert, men det nye surround-anlegget må nok bli hjemme.

:tuller:

Gammel 31-03-09, 15:22   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tror ikke det sank inn.

Nei, jeg fikk en følelse av det samme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 16:24   #29
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Vi skal reise på hytta, vi blir borte fra mandag 2 klokka 10.30 til søndag 7. klokka 15.00. Vi bor i Elvegata 5, på Snåsa, som dere jo vet, så det er jo ikke så langt å kjøre til hytta. Men jeg tror ikke alarmen virker fordi det har vært noe tull med den i det siste. Vi pleier også å ha vinduene litt på gløtt slik at det ikke blir så innestengt luft når vi kommer hjem. Vi pleier å ta med oss pc på hytta slik at vi kan holde oss oppdatert, men det nye surround-anlegget må nok bli hjemme.

Jeg jobber påskehelgen, men det er noen hjemme hos oss hele tiden.
Og vi har alarm.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 16:30   #30
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi gleder oss til over en uke uten dusj, men med masse appelsin og godteri på fjellet.

Gammel 31-03-09, 16:55   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal kose oss hjemme og grille på terrassen hvis det blir bra vær, gå turer og kose oss masse.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 17:16   #32
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har tenkt til å føde i påsken, så jeg holder meg i byen.

Gammel 31-03-09, 17:33   #33
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi reiser til Danmark og Legoland på søndag, kommer tilbake torsdag kveld. Resten av påsken blir hjemmepåske med grilling, påskeegg og kos

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 17:33   #34
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobbe.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 17:37   #35
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vi drar til Femunden. Barne mine, min mor og jeg. Mannen min må sitte hjemme og lese anatomi. I 7 år har jeg vært i eksamenmodus på denne tiden, nå er det mannen min....

Sønnen min på 15 år var veldig lei seg for at pappan ikke kunne være med. Vi får glede oss over at vi får tatt en tur. Det er 5. året vi er der. Det er flere familier på flere hytter med barn/tenåringer der. Blir kjempekoselig.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 17:45   #36
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vi tilbringer deler av påsken på Oppdal på bortoverski og nedoverski

Gammel 31-03-09, 17:49   #37
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hjemme og noen dager på hytta.Når vi er hjemme skal garasjen ryddes og så skal vi prøve treffe litt venner med barn så mini får noen åleke med.

Sist redigert av Chablis : 31-03-09 kl 18:36.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 18:04   #38
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi koser oss hjemme, hver eneste påske. Jeg kommer til å jobbe litt, mens mannen tar noen ekstra fridager. Gutta skal på SFO mandag og tirsdag. Mamman min kommer også noen dager.
Ellers har vi hyggelig påsketradisjon med flere vennepar. Vi samles på en strand og steker pølser på bål og koser oss i sola mens ungene har med hover, fiskestenger osv.
Påskemorgen er det friluftsgudstjeneste ute i havgapet ved soloppgang, det hører med !
Jeg må også få beskåret det siste av epletrærne. Alt i alt håper jeg først og fremst på litt sol så vi kan bli kvitt de enorme snømengdene her på østlandet !

Gammel 31-03-09, 18:05   #39
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gammel 31-03-09, 18:07   #40
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Vi gleder oss til over en uke uten dusj, men med masse appelsin og godteri på fjellet.

Vi også. Bare med dusj. Og oppvaskmaskin.
Også kan det vel ikke helt kalles for fjellet, men mer som skogen.

Vi gleder oss i alle fall!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.