|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva gjør dere i påsken?Påsken nærmer seg og jeg lurer på hvilke planer dere har for påsken? Fjell, sjø eller bypåske?
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Det blir fjell fra fredag (lørdag?) til tirsdag, og fly til Bergen onsdag og byliv + sjøliv til søndag.
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal ha fjordpåske på hytta. Voksne, barn pluss et par hester og en hund. Vi skal spille Cluedo, Tabu og kort. Jeg skal lese krim, høre på radio, strikke og løse kryssord. Og vi skal opp i fjellet på tur, både til fots og til hest. Ikke høyfjellet, men lokale småfjell på 6-800 moh. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal på svigermors hytte på fjellet. Gleder oss, men ikke til den 12 timer lange togturen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Unik
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?For aller første gong skal me på påskeferie me og. Skal opp i fjellet og bu i ei liten leilighet frå onsdag til mandag. Me håper på finvær og masse kos og leik.
|
|
|
#7 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal ha bypåske, - og så jobber jeg netter i påskehelga.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal reise på hytta, vi blir borte fra mandag 2 klokka 10.30 til søndag 7. klokka 15.00. Vi bor i Elvegata 5, på Snåsa, som dere jo vet, så det er jo ikke så langt å kjøre til hytta. Men jeg tror ikke alarmen virker fordi det har vært noe tull med den i det siste. Vi pleier også å ha vinduene litt på gløtt slik at det ikke blir så innestengt luft når vi kommer hjem. Vi pleier å ta med oss pc på hytta slik at vi kan holde oss oppdatert, men det nye surround-anlegget må nok bli hjemme. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal være hjemme. Vi har hytte ved sjøen hvor vi ofte tilbringer påsken men i år er det for mye snø der. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal en dag på fjellet viss det er pent ver. Resten av påsken skal jeg og ungene til mine foreldre for å være med i lamminga. Eldste jenta vil prøve å ta i mot et lam, så det blir spennende.
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva gjør dere i påsken?Fjellpåske på Oppdal. Pendler mellom svigermors og mine foreldres hytter. Skal gå litt på langrenn og være litt i bakken og teste ut telemarkskiene og ellers blir det vel god mat, krim, avslapping og kos! Gleder oss veldig
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere i påsken?Hvis snøen blir borte skal jeg forsøke å få i stand ute til sommeren. Hvis ikke lurte jeg på å ta en tur til Legoland med ungene hvis jeg orker. Eller så har jeg fryktelig lyst til å låne bort ungene en dag og sitte på Aker Brygge i sola med drømmeprinsen og god mat og et glass vin, men det spørs vel om blir noe av. |
|
|
|
#16 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Sv: Hva gjør dere i påsken?Jeg har planer om å sitte på verandaen i sola (har bestilt sol!) og vente på at fødselen skal starte.
|
|
|
|
#17 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal slappe av hjemme. Grille, gå turer i finværet, mor syr, far leker med bil, påskekrim - ja, kanskje det blir plass til en aldri så liten påskemarsipanbit også.
|
|
|
#18 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal ha en lang deilig påskeferie på hytta. Masse besøk av familie og venner, og vi skal også på overnattingsbesøk hos venner i løpet av påsken.
|
|
|
#19 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hva gjør dere i påsken?Her blir det nok hjemmepåske, dvs bypåske, som vanlig. Tørr jeg gjette så blir ikke påska noe særlig annerledes den enn dagene ellers... Savner litt å reise bort, dra på ei hytte eller lignende og bare slappe av. Må visst se til å ta ansvar og snart få meg et liv. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva gjør dere i påsken?Vi skal til fjells hele påsken |
|