Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dårlig start

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 22:22   #101
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dårlig start

Opprinnelig lagt inn av Pølse&Makaroni, her.

Her var det mange sjærringer gitt.

De er så søte.

Gammel 18-12-06, 22:23   #102
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pølse&Makaroni, her.

Her var det mange sjærringer gitt.

Ja, ikke sant?

Shakira er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 22:23   #103
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Smisker du?

Jeg tror nok ikke mottakeren oppfattet det som smisk, nei.

Gammel 19-12-06, 10:01   #104
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den avataren er tankevekkende jeg. Sær som jeg er så tenker jeg på røyking med barn i magen er omtrent det samme som det bildet.

Jeg tror ikke Svirre gir barn røyk i RL, og det selv om jeg nok har kranglet mere med henne enn de fleste.

Å rødprikke for en avatar det blir jo motivasjon. Når denne konkuransen er over så blir vel det den neste.

Hvem klarer å finne den mest støtende avataren???

Maz er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 10:06   #105
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes den avataren er tankevekkende jeg. Sær som jeg er så tenker jeg på røyking med barn i magen er omtrent det samme som det bildet.

Jeg tror ikke Svirre gir barn røyk i RL, og det selv om jeg nok har kranglet mere med henne enn de fleste.

Å rødprikke for en avatar det blir jo motivasjon. Når denne konkuransen er over så blir vel det den neste.

Hvem klarer å finne den mest støtende avataren???

Selvsagt gir jeg barn røyk i RL. Jeg er jo en sjikkeli fårfedeli mor.

Gammel 19-12-06, 10:20   #106
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sær som jeg er så tenker jeg på røyking med barn i magen er omtrent det samme som det bildet.

Du er ikke det spor sær, det er nøyaktig det samme. Bortsett fra at et barn kan nekte irl, det har det ingen anledning til i magen, noe som gjør det enda verre å røyke i svangerskapet.

Gammel 19-12-06, 10:24   #107
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.

Selvsagt gir jeg barn røyk i RL. Jeg er jo en sjikkeli fårfedeli mor.

Hahaha! En voksen person ga meg røyk da jeg var 7-8 år gammel. Jeg tok et trekk, og siden har jeg aldri vært i nærheten av å røyke igjen.

jane er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 10:25   #108
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er ikke det spor sær.

Gammel 19-12-06, 10:26   #109
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Hahaha! En voksen person ga meg røyk da jeg var 7-8 år gammel. Jeg tok et trekk, og siden har jeg aldri vært i nærheten av å røyke igjen.

Jeg fikk aldri røyk av noen voksne, men begynte helt av meg selv. *sukk*

Gammel 19-12-06, 10:27   #110
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er ikke det spor sær, det er nøyaktig det samme. Bortsett fra at et barn kan nekte irl, det har det ingen anledning til i magen, noe som gjør det enda verre å røyke i svangerskapet.

Jeg er selvsagt enig, men jeg har fått nok lakkskraper ved å si det andre steder.

Uansett så mener jeg det "perverse" med denne avataren illustrerer dette og derfor ser jeg ikke rødprikkegrunnlaget. Om det da ikke er oversensitive nikotinslaver ute å går.

*sparker meg på leggen fordi jeg forsvarer Svirre*

Maz er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 10:29   #111
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk aldri røyk av noen voksne, men begynte helt av meg selv. *sukk*

Kanskje du ikke maste nok etter røyk da du var barn?

jane er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 10:31   #112
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Kanskje du ikke maste nok etter røyk da du var barn?

Nei, jeg gjorde nok ikke det. *sukk*

*etterpåklok*

Gammel 19-12-06, 10:34   #113
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

*sparker meg på leggen fordi jeg forsvarer Svirre*

Jøss, har helvettet frosset til is nå eller?

Gammel 19-12-06, 10:36   #114
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke helt se hva som er så provoserende med avataren til Svirre. Alle kan jo se at det faktisk ikke er en baby som røyker.

Gammel 19-12-06, 10:37   #115
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, har helvettet frosset til is nå eller?

Du fryser med andre ord?

Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 11:11   #116
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg kan ikke helt se hva som er så provoserende med avataren til Svirre. Alle kan jo se at det faktisk ikke er en baby som røyker.

Liker ikke å bli utsatt for passiv røyking - ikke engang fra babyer som ikke er en baby som røyker (hva nå det måtte bety....)

Anuk er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 12:05   #117
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Enig!
Og moddene bare SER på når vi ramper. Helt sant!

Hvor ble julemissa av?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 21:57   #118
snurre
Nybegynner

Hvor: Oslo
snurre er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hvem er disse fjolsene da?

Fjolls til fjells.

snurre er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 22:15   #119
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av snurre, her.

Fjolls til fjells.

Gammel 19-12-06, 22:27   #120
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

signaturen din svirre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.