|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Hvis du søker på cameleon her inne, så får du opp 56 treff. Søker du på buggis (hvor dette vel er den vanligste modellen) får opp en god del flere.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg er på min 3. utgave av eksemplaret ... Meget fornøyd!
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har den ikke selv, men har prøvetrillet den noen ganger. Jeg synes den er litt "slarkete" i styret, og mange cameleon-eiere har selv sagt at vognen er noget oppskrytt.
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Bugaboo Cameleon?
Jasså. Fant en strøken 08-modell på finn til 6000. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Vi er superfornøyde. Men sjekk at håndtaket ikke er løst, før du kjøper. Vi er på vårt andre understell som ikke holder i reguleringen av håndtaket. Det glir opp. Første gangen klagde vi og fikk nytt understell, og vi vurderer om vi skal klage igjen, selv om både babytrader som solgte vogna, og Bugaboo, påpekte at vogna ikke skal brukes i bratte bakker. Så egentlig burde de ikke selge den i Norge, da.
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Bugaboo Cameleon?
Da tenker jeg i mitt stille sinn "Hvorfor selge en så ny vogn, såpass billig, om den er Så fantastisk?"
|
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Som en liten digresjon; jeg synes OTH er oppskrytt!
|
|
|
#10 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo Cameleon?Vi har den, og jeg synes den er helt fantastisk. God å trille, lett å legge sammen, ja i det hele tatt lett. Men stødig. Og veldig fin, synes jeg. Vi er veldig mye på farten, mye buss/trikk, og jeg klarer lett å løfte vognen inn og ut selv, om alle i nærheten sitter med spesielt innadvendte ansikter.
|
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Bugaboo Cameleon?jeg syns den var litt vel oppskrytt. Jeg hadde den de 3 første mnd til klumpen og var ikke sånn kjempe fornøyd med baggen på. Dessverre så gadd jeg ikke vente til jeg kunne bruke sportsdelen før jeg solgte den og det angrer jeg litt på nå kan du si... for den er jo genial med sportdelen..
|
|
|
#12 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har en og angrer for at jeg ikke kjøpte den til storesøs, men ventet til lillesøs kom. Har kastet bort altfor mye penger på andre ubrukelige vogner.
|
|
|
#13 |
|
--
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har hatt en, da lillesøster var rundt et halvt år. Var i og for seg fornøyd, men jeg klarte ikke å venne meg til måten å trille på. Og at den har 2 deler når man slår den sammen. Den har jo mange praktiske sider og er kul, men jeg ble aldri fornøyd med å trille den - og det er jo det som er viktigst. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg syns den er super, og jeg har både bugaboo og oth. Bagen er stor og vi brukte den til Småen var 8 måneder, mens på othen måtte vi over på sportsdelen ved 5,5 måneder og da hadde jeg strukket det litt...
|
|
|
#18 |
|
Lett rørt
|
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har både Bugaboo og OTH, hadde før solgt OTHen enn buggisen om jeg ble tvunget. Størrelsen på bagen er uvurderelig. Poden hviler enda i bagen to ganger om dagen og han er 10mnd, og han har enda en del og gå på. Bagen til OTH vokste han utav for 5 mnd. siden.
|
|
|
#19 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har prøvd begge vognene og synes begge er helt herlige. Bugabooen er penere enn OTH da.
|
|
|
#20 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Bugaboo Cameleon?Jeg har hatt begge. Jeg synes trillecomforten på OTH er ti ganger bedre enn på buggisen. Men det er det eneste plusset hos meg for OTH fremfor buggis. Jeg liker ikke å ha ungen vendt fra meg. Samtidig synes jeg sittestillingen på OTH er grusom og den er kjempestor (lang) sammenlagt. |
|
|
|
![]() |
|
|