Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Brisk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 14:48   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brisk?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Den fra IKEA er også ganske fin - noen som vet om det er oppbevaring i den? Og om den kommer i hvit, som resten av Ingolf-serien?
Har vurdert spisestolene i samme serien, og serien har også høye barnestoler. Også greit å kunne variere med puter, med vaskbart trekk.

Det er oppbevaring i ingolfbenken, men den er ikke så dyp som ordentlige slagbenker. God å sitte i er den også. Men den ser ikke ut til å leveres i hvitt. Snodig, siden de andre møblene i den serien leveres i hvitt.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har vært på jakt etter den perfekte slagbenken i all evigheter, men fortsatt ikke funnet den. De hadde en på Ikea, i Hemnes-serien mener jeg, men den har ikke vært til salgs her på lenge.

Jeg fant en veldig fin til en rimelig pris på Finn i påska, men den var selvsagt solgt kun minutter etter at annonsen ble lagt ut. Vi er åpenbart ikke de eneste som er ute etter slagbenk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.