|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Å finne motiv til tatovering
Nåja, det er nok noen runder vi ikke ser også!
|
|
|
#22 |
|
Peppy!
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringVeldig bra symbolbruk, glitter. Jeg er imponert. (Av meg selv også, som tok den. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Peppy!
|
Det der er problematisk, altså. Jeg tenkte å ta min mens jeg er i Miami, men de tar ikke timeavtaler! Man må stikke innom. (Det er ikke fare for å havne på tv altså, som du sier så er det auditiongreier som er planlagt. Men sjappa er åpen for folket ellers.) Og siden jeg ikke får avtalt time så er jeg redd det blir for impulsivt. Men kanskje man kan stikke innom for en samtale, og så heller stikke innom igjen når man er klar for å ta den? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Jeg gleder meg veldig til å se Glitters tatovering! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg fant mitt motiv på ei nettside - som tilhørte ei som tegner mye.
|
|
|
#29 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg har tre tatoveringer, ingen av de er spesielt store, men de betyr mye for meg, og de er fine å se på, synes jeg da.
|
|
|
#30 |
|
Peppy!
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringHvor hen i verden er stedet du har på benet, kokosbolle? Jeg likte den veldig godt. Det er pent med tatovering på leggen synes jeg, men tror ikke jeg tør det selv. Jeg bekymrer meg litt for dette med pene kjoler i formelle sammenkomster. Men det burde jo være et trygt sted, ettersom man gjerne er stram og fin i huden der til langt oppi årene. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Har bakt søte kaker
|
Takk!
|
|
|
#36 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#37 |
|
Eklektisk
|
Jeg har en bokstav på høyre overarm (en liten b; skal liksom symbolisere litt av hvert. Pen synest jeg den også er). |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg har lyst å gjøre om min, tatovere over.
|
|
|
|
#39 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#40 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg fatter og begriper ikke at noen tatovererer seg.
|
|
![]() |
|
|