|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Puky løpesykkelMå ha, bare må ha. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
MORMOR
Sv: Puky løpesykkel
Den var jo kjempekul. Og billig. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Puky løpesykkelJeg ser for meg at storebror kommer til å foretrekke denne en stund selv om han mestrer sykkel med pedaler. Det er jo et helt annet konsept på et vis. Som sparkesykkel og tohjulssykkel. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Puky løpesykkelVeronal, har du fått sykkelen? Ble du fornøyd? Tok det lang tid fra bestilling til leveranse? Hva ble totalkostnad? Syns denne var knalltøff:
|
|
|
|
#66 |
|
MORMOR
Sv: Puky løpesykkelJeg vil ha en sånn sykkel i dag! |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Puky løpesykkelJa, den virker morsom uansett, men jeg ser ikke behovet for å kjøpe når han nå sykler. Men sparkesykkel har han, og den er minst like gøy.
|
|
|
#69 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Puky løpesykkelLillebror fikk løpesykkel i dag. En 8" Haro. Skikkelig søt. Han bar den med seg ut av butikken når storesøster gikk avgårde med sin så da måtte han jo bare få den.
|
|
|
#70 |
|
MORMOR
Sv: Puky løpesykkelJeg har kjøpt i dag jeg og. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Puky løpesykkelJeg slår fast at balansesykkel er en fantastisk introduksjon til tohjulinger. Etter en halv sesong med pukyen fikk storebror for første gang prøve tohjulssykkel med pedaler (uten støttehjul selvfølgelig) i dag. Han mestret det på første forsøk. Instinktivt. Det var nesten så jeg ikke trodde mine egne øyne. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Puky løpesykkelAmelie: Den kom på få dager. Ingen andre utgifter enn det som står på sidene utenom mva og tollklareringsgebyr til UPS.
|
|
|
#73 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Puky løpesykkelDa jeg kjøpte løpesykkelen til lillegutt for 3 år siden var det ingen - INGEN - butikker som førte dem i Norge, det er så snedig |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kjøpte en løpesykkel til sønnen vår for 4 år siden, den ble kjøpt hos billeverandøren BMW, og har merket BMW (kjøpt i Norge). Den hadde 14" hjul fra 3-6 år, og det fulgte med nav og pedaler osv, slik at vi kunne montere på dette etterhvert. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Puky løpesykkelHvis du först maa bestille fra utlandet, kan jeg anbefale denne: |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Jeg tror geografi spiller inn. Vi bor i Hamburg, og her er det FLATT, dvs. aa kjöre med löpesykkel er kjempeenkelt fra barna er veldig smaa, og overgangen fra slik sykkel (hvor man laerer balanse) til sykkel med pedaler er ganske liten. Hvis det er masse bakker og saann, blir det kanskje vaerre. |
|
|
|
![]() |
|
|