Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Puky løpesykkel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 01:09   #61
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puky løpesykkel

Må ha, bare må ha.
1 stk rød trehjulsykkel og en stk for liten bobby car med henger selges.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 01:10   #62
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Biltema har disse til 500 kroner. Kanskje kan være et alternativ det også?

Den var jo kjempekul. Og billig.
Også jeg som kjørte forbi Biltema forrige dagen, og ikke gadd gå innom.

Gammel 18-04-09, 09:06   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sneipen trenger ikke likevel. Han sykler på ordentlig sykkel, helt plutselig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 10:45   #64
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser for meg at storebror kommer til å foretrekke denne en stund selv om han mestrer sykkel med pedaler. Det er jo et helt annet konsept på et vis. Som sparkesykkel og tohjulssykkel.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 14:00   #65
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veronal, har du fått sykkelen? Ble du fornøyd? Tok det lang tid fra bestilling til leveranse? Hva ble totalkostnad? Syns denne var knalltøff:

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har bestilt denne i dag - aner ingenting om kvaliteten på hverken sykkel eller nettbutikk, men tar en sjanse. Ser nå at jeg har klart å bestille den uten håndbremse. Var det superdumt av meg? Bør jeg endre bestillingen min?

http://www.sport-tiedje.no/kettler/l.../speedy_10.htm

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 14:06   #66
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg vil ha en sånn sykkel i dag!

Gammel 18-04-09, 14:34   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, den virker morsom uansett, men jeg ser ikke behovet for å kjøpe når han nå sykler. Men sparkesykkel har han, og den er minst like gøy.

- No. 4 -
Gammel 18-04-09, 14:35   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

som å sykle, altså. :Upresis:

- No. 4 -
Gammel 18-04-09, 15:40   #69
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lillebror fikk løpesykkel i dag. En 8" Haro. Skikkelig søt. Han bar den med seg ut av butikken når storesøster gikk avgårde med sin så da måtte han jo bare få den. Litt forsinket to-årsgave kaller vi det.

Gammel 18-04-09, 19:24   #70
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt i dag jeg og.
Denne.

Gammel 18-04-09, 19:45   #71
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg slår fast at balansesykkel er en fantastisk introduksjon til tohjulinger. Etter en halv sesong med pukyen fikk storebror for første gang prøve tohjulssykkel med pedaler (uten støttehjul selvfølgelig) i dag. Han mestret det på første forsøk. Instinktivt. Det var nesten så jeg ikke trodde mine egne øyne.

Gammel 18-04-09, 19:51   #72
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amelie: Den kom på få dager. Ingen andre utgifter enn det som står på sidene utenom mva og tollklareringsgebyr til UPS.

Gammel 18-04-09, 20:10   #73
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg kjøpte løpesykkelen til lillegutt for 3 år siden var det ingen - INGEN - butikker som førte dem i Norge, det er så snedig Riktige Leker fikk inn én type utpå høsten den sommeren lillegutt fikk sin.

Jeg kjøpte min fra tyskland etter råd fra en tysk venninne. Jammen fikk vi mange rare blikk i begynnelsen! Nå er de jo overalt...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:16   #74
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Da jeg kjøpte løpesykkelen til lillegutt for 3 år siden var det ingen - INGEN - butikker som førte dem i Norge, det er så snedig Riktige Leker fikk inn én type utpå høsten den sommeren lillegutt fikk sin.

Jeg kjøpte min fra tyskland etter råd fra en tysk venninne. Jammen fikk vi mange rare blikk i begynnelsen! Nå er de jo overalt...

Vi kjøpte en løpesykkel til sønnen vår for 4 år siden, den ble kjøpt hos billeverandøren BMW, og har merket BMW (kjøpt i Norge). Den hadde 14" hjul fra 3-6 år, og det fulgte med nav og pedaler osv, slik at vi kunne montere på dette etterhvert.

I tillegg så vi på de som likeabike.no har.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:22   #75
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ok, ingen som førte som jeg fant da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:44   #76
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi får fortsatt rare blikk. Og kommentarer fra både små og store barn.

Gammel 18-04-09, 20:51   #77
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du först maa bestille fra utlandet, kan jeg anbefale denne:

Den kan bygges om til denne:

naar barnet er klar for aa sykle.

Koster ca. 200 euro.

Hjulene er 14 tommer.

Vaar gutt brukte sykkelen til han var 5 aar gammel og ca. 110 cm lang. Han hadde ikke akkurat denne (tror det er nye modeller naa), men den var kjempebra. Litt styr aa montere den, men det gikk til slutt, og det er jo kjempebra med to-i-en-lösning. Han hadde forresten först en saann tre löpesykkel fra han var ca. 1,5 aar. Denne funker fra ca. 3 aar (lengde 90 cm) staar det paa siden.

Her er en link:
http://www.kinderfahrradladen.de/lau...oll::1571.html

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sykk.jpg (16,2 KB, 44 visninger)
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:53   #78
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vittig liefje. Jeg satt og vurderte å ta patent på en sånn type sykkel i dag. Hvorfor er ikke alle sykler sånn, i stedet for å komme med de dumme støttehjulene som bare er hemmende?

Gammel 18-04-09, 20:57   #79
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Vittig liefje. Jeg satt og vurderte å ta patent på en sånn type sykkel i dag. Hvorfor er ikke alle sykler sånn, i stedet for å komme med de dumme støttehjulene som bare er hemmende?

Jeg tror geografi spiller inn. Vi bor i Hamburg, og her er det FLATT, dvs. aa kjöre med löpesykkel er kjempeenkelt fra barna er veldig smaa, og overgangen fra slik sykkel (hvor man laerer balanse) til sykkel med pedaler er ganske liten. Hvis det er masse bakker og saann, blir det kanskje vaerre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 20:58   #80
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Hvorfor skulle det bli verre med bakker?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.