Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang. kommentarer på prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 14:12   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Det har selvsagt noe å si hvilken mening man ytrer, men det har veldig mye å si hvordan man sier det og hvem som leser det. Noen har en tendens til å lese mer inn i ting enn det som faktisk står der, feiltolke, vri på ting osv.

Jeg synes ofte at folk som klager på at de blir feiltolket har forbausende lite vilje til å se at man faktisk er uklar når man skriver. Dersom man føler at man blir feiltolket synes jeg det er en god idé å ta en runde på hvordan man formulerer seg. Den som avgir budskapet har etter min mening det største ansvaret for å gjøre seg forstått. Man kan faktisk ikke skrive "Utlendinger stinker hvitløk" hvis man mener "Den ene naboen min stinker hvitløk". For eksempel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.