|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?Jeg elsker å se på sjuåringen når hun står på skateboard i tyllskjørt. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Passiv
|
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?
Ja. Eller til å transportere ting han ellers synes det er for strevsomt å bære. *erfart* |
|
|
|
#83 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?Teofelia: hvordan har du klart å få nicket mitt på det sitatet? Det er ikke jeg som har skrevet det. Jeg er ikke uenig i det som står der, jeg bare lurer på hvordan det går an å sitere meg på noe jeg ikke har skrevet.
|
|
|
|
#84 |
|
Mother of Dragons
|
Og andre forteller om smågutter som gjør akkurat som storesøstrene og blir veldig rosa i en periode. So what, hva beviser det noe annet enn at gutter har også forskjellige personligheter?
|
|
|
#85 |
|
Mother of Dragons
|
Hm? Hvilket innlegg mener du? Gjerne angi nr? Jeg spør fordi jeg ikke ser hvor det er noen feil.
|
|
|
#86 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?Det er riktig at det er umulig å bevise hva som tillært og hva som er genetisk. Jeg bare sier at jeg har blitt veldig overrasket over hvor guttete gutten min er og hvor jentete snuppa er; uten at jeg føler at vi har påvirket dem på dette.
|
|
|
|
#87 |
|
flisespikker
|
Det var noe tull her for noen minutter siden, et innlegg som det stod Teofelia på, men som så ut til å være skrevet av Veronal - jeg refreshet, og da var det aktuelle innlegget helt borte. Kanskje det var dette innlegget Tjorven snakket om?
|
|
|
#88 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er pc'en min som tuller med meg. Da jeg skrev det forrige innlegget stod det noe helt annet i sitatet i innlegg 75 enn det gjør nå. Jeg trykket på linken i sitatet, og kom til et innlegg hvor det stod noe helt annet enn det som selve sitatet.
|
|
|
|
#89 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?Jeg klarte å tulle til et Teo-innlegg da jeg skulle sitere det som Teo hadde skrevet. Jeg har sendt
|
|
|
#90 |
|
Mother of Dragons
|
Så ja. Men endringene er synlige for moderatorer og administratorer da.
|
|
|
#91 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg kan jo slette alt det jeg ikke vil sitere. Det er sant. Vel, jeg får kanskje ikke ta ALT jeg leser i quoter helt ukritisk da.
|
|
|
|
#92 |
|
By the Sea
|
Bortset fra Veronal...
...så var det vel ingen fler, oppdaget jeg da jeg leste igjennom tråden på nytt.
|
|
|
#93 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?Det er utrolig fascinerende hvordan hjerner utvikles, og fra tidlig alder. Så det er klart det er nesten umulig å finne ut av hvilke hjerneforskjeller som er der fra begynnelsen av, og hvilke som er kommet til etter hvert som koblinger kommer på plass.
|
|
|
#94 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Anya C. Hurlberta og Yazhu Ling, Newcastle University, Biological components of sex differences in color preference
Og jeg gjetter at f.eks prinsessekjolepreferanser, rosa eller ikke, primært er «modulated by cultural context or individual experience». Sist redigert av Benmurphy : 27-04-09 kl 10:35. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjønnsidentitet. Kultur eller natur?BM - du kan nå alltid stoles på for å få fakta på plass! :smask:
|
![]() |
|
|