|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg sitter og skal ha vogn(er) for 3-4 år framover, kan velge, og skal i allefall ha:
|
|
|
#42 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken barnevogn?Tenkte jeg skulle legge inn noen bilder av den nye TFK vogna. Tror ikkje så mange har fått den med seg. Synes ikke bagen er av den fineste, men den var genialt! |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvilken barnevogn?
|
|
|
|
#44 |
|
Øyboer
Sv: Hvilken barnevogn?Søker du på joggster x eller multi x får du en del bilder. Men vanskelig å finne av bagen som sportsvogn. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tøff
|
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg kjenner at etter alle undersøkelsene jeg gjorde før vi kjøpte vogn, og siden jeg er veldig fornøyd med den vi har, så håper jeg å aldri trenge å bytte den.
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Finner du slike et sted, så gi meg et hint, tror jeg vil ha et par jeg også da |
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Har du sjekket om det er mulig å ta inn Babyjogger da? Den vogna er rett og slett genial. |
|
|
|
#48 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Takk for tips, skal se litt på den.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg er veldig glad i Brio vognene, og har nå 3 stk. Det er veldig mye som har skjedd med Briovognene de siste årene, og i følge Babyshop her, selger de mer og mer av de tradisjonelle vognene igjen.
|
|
|
#50 |
|
--
|
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg har vært utrolig fornøyd med Easywalker Classic. Har også prøvd Easywalker Sky, og synes og den var fin, men liker bedre en sånn type vogn som Easywalker. Den kan pakkes sammen til håndbagasje hvis man vil, lett å trille, kommer fram overalt og kan brukes lenge. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg har ekstremt lite peiling på vogner så jeg aner rett og slett ikke. Ungene mine har lagt i billige vogner jeg ikke husker merket på. Helt greie vogner, men jeg ser helt klart at de kunne vært mer funksjonell.
|
|
|
|
#53 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg ville hatt en eller flere av disse:
|
|
|
#54 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvilken barnevogn?Jeg kunne da tenket meg OTH, Bogaboo, Stokke og quinni zapp
|
![]() |
|
|