Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal en uavhengig butikk du liker!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 09:10   #101
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

Dessverre har to av mine favorittbutikker; Pinocchio (leker) og Soria Moria (barneklær) måttet legge inn årene, nettopp fordi de ikke har klart å konkurrere med kjedebutikkenes "billighetstyranni". Jeg synes det er trist ...

Mener du Pinocchio i Markeveien? Den gikk jeg forbi i sted og lokalet er fullt av leker. Det stor ikke noe plakat e.l på dør/vindu om at de skal legge ned.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 09:21   #102
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ingen som har nevnt Kokken og Slakteren på Adamstuen i Oslo?

Birkeland kjøtt på bystasjonen i Bergen er også bra.

Hvem tar seg forresten av å sortere alle disse på by og bransje?

Gammel 29-04-09, 09:34   #103
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er det ingen som har nevnt Kokken og Slakteren på Adamstuen i Oslo?

Gamle Kokken og slakteren på Adamstuen gikk konk i vinter, nå er det noe som heter "New Kokken og slakteren" (eller no sånt) som har åpnet der, har ikke testet den enda, men har lest om den her. Det er Pizzeria og gatekjøkken i tillegg til slakteri.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 10:24   #104
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Gamle Kokken og slakteren på Adamstuen gikk konk i vinter, nå er det noe som heter "New Kokken og slakteren" (eller no sånt) som har åpnet der, har ikke testet den enda, men har lest om den her. Det er Pizzeria og gatekjøkken i tillegg til slakteri.

I tillegg så var opprinnelige Kokken og Slakteren konk lenge før det igjen, og de som drev der før kebabsjappa som er der nå var ikke like gode.

Jeg kan sortere i første innlegg!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:32   #105
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Mener du Pinocchio i Markeveien? Den gikk jeg forbi i sted og lokalet er fullt av leker. Det stor ikke noe plakat e.l på dør/vindu om at de skal legge ned.

Oj - har jeg tatt feil, så bra!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 21:42   #106
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Lilleskatt i Drammen

Gammel 01-05-09, 00:23   #107
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Drammen:

Condelica (konditori/delikatesser)

Blåbær i Engene (barneklær)

Ertaberta (barneklær)

Eduard Werner (Interiør)

Inspirasjoner (Interiør/ting&tang)

GSP (sko/vesker)

Sushi Delight

Mange fine uavhengige butikker i Drammen, skal oppdatere mer når jeg får tenkt meg om litt til.

Gammel 01-05-09, 09:23   #108
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ja, også selvfølgelig LaLina på St.Hanshaugen. De har flink betjening (som dog kommer inn i prøverommet og klapper på gravidemager :erfart: ) som hjelper deg å finne riktig størrelse. De har allslags størrelser i undertøy, også sære.

Og Sally Ann på Majorstua, som selger fair-trade gaveartikler (leker, møbler, smykker, kort).

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 09:41   #109
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Å ja, Ertaberta i drammen er

Gammel 01-05-09, 10:02   #110
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Og Sally Ann på Majorstua, som selger fair-trade gaveartikler (leker, møbler, smykker, kort).

Jeg kan godt skrive opp Sally Ann fordi de selger mange flotte fair trade-produkter, men det er butikken til Frelsesameen med filialer i flere land, så jeg vet ikke helt om jeg vil kalle den uavhengig.

Jeg skal fortsette å oppdatere hovedinnlegget!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 14:13   #111
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kan godt skrive opp Sally Ann fordi de selger mange flotte fair trade-produkter, men det er butikken til Frelsesameen med filialer i flere land, så jeg vet ikke helt om jeg vil kalle den uavhengig.

Jeg skal fortsette å oppdatere hovedinnlegget!

Sant det. Hadde nok en litt vid definisjon av uavhengig, jeg tenkte at det skulle være en butikk som ikke var del av en kjede. Uansett er det jo greit å skrive opp at den tilhører Frelsesarmeen, for det er ikke nødvendigvis alle som vil støtte det.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 11:15   #112
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Drammen

Pikene på Broen, bla Malene Birger
M-Shoes , bla Marc by MJ sko

Zoda , herreklær bla Bruuns Bazar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:44.