|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
saftig
|
Sv: Barbent i sandalerJeg unngår så godt jeg kan å se på andres føtter, for jeg har virkelig tåfobi.
|
|
|
#62 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbent i sandalerJeg har ikke antydning til tåfobi. Føtter er forskjellige, og mine er av typen som ser ut til å være laget for barbeintgåing - dvs med alt annet en babyhud på hælene. Å file hjelper over hodet ikke. Men jeg kommer til å fortsette å gå barbeint i sandaler uansett. Om folk absolutt må stirre på føttene mine og bli kvalme, så får de bare gjøre det.
|
|
|
#63 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbent i sandalerHvis man ikke like føtter eller tær, hvorfor stirre på dem? Jeg har ikke tatt en pedikyr i hele mitt liv, og lakker aldri tånegler (og sjelden fingernegler). Jeg klipper tåneglene når de blir plagsomt lange - thats it! Jeg bruker ikke sokker i sandaler, men heldigvis for mange av dere, så ser føttene mine ok ut allikevel. Det eneste jeg har er liktorner, men de ligger på undersiden av føttene, hvor ingen ser dem.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Barbent i sandaler
Selger heldigvis endel annet også, så jeg klarer meg greit, men det er ikke den biten jeg liker best med jobben nei.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Barbent i sandalerJeg tror nok jeg tar mer hensyn i forhold til parfyme enn i forhold til om noen ikke liker synet av føttene mine. Jeg har aldri fått fotpleie, jeg går barbeint hjemme hele året og ute i hagen hele sommeren og barbent i sandaler stort sett overalt ellers resten av sommeren. Jeg har ikke sånne grusomme føtter som man får skrekkbilder i hodet av. Men heller ikke sånne superstelte myke føtter. |
|
|
|
#67 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
|
|
|
#68 |
|
Sv: Barbent i sandalerJeg mener IKKE at alle skal gå til fotpleie, og ha perfekte stelte føtter før de kan gå i sandaler, jeg synes bare at neglene kan klippes! Evt. kan møkka under neglene, (som helt klart IKKE kommer av dagens stell i hagen) skrapes bort. Det ER veldig stor forskjell på dagsgammel skitt, som kommer av stell i hage, eller en lang dag ute med sandaler på, eller ellers rene ben, men med møkkarender under neglene. Og man trenger ikke være spesielt opptatt av ben heller, for å se forskjell.
|
|
|
#69 |
|
Passiv
|
Sv: Barbent i sandalerJeg vasker føttene og klipper neglene ja. Lakker dem også iblant. |
|
|
|
#70 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Barbent i sandalerJeg kjenner jeg er glad for at jeg går inn i en butikk, handler og går ut igjen uten å stresse meg opp over hvordan de andre kundene ser ut. Det er i grunnen ganske deilig å la være.
|
|
|
#71 |
|
Jepp, det er zjikkelig zjempezkummelt.
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
#74 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbent i sandalerMen, hvorfor skal tærne studeres på andre når man er på butikken? Jeg liker mye bedre å se ansiktene til folk.
|
|
|
#75 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Jeg er med på tanken om at menn ikke trenger å svette over grønnsakene, men tærne kommer da sjelden i nærkontakt med mat selv om de er aldri så nakne og/eller skitne. Med mindre man både svetter oppi og sparker borti frukten, men da tror jeg man rimelig kjapt blir eskortert ut av butikken. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
ekstremt trøtt
|
signerer bare alle disse jeg.
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Det virker ikke sånn da. Les dine egne innlegg.
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbent i sandalerJeg kjenner at tanken på at folk studerer føttene mine i butikken er nesten like ekkelt som at enkelte har en tendens til å snakke med puppene mine. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Originala
|
For meg var det (inntil nå) ukjent at folk med hjerte- og lungeproblemer blir sykere av parfyme. Mulig jeg der domm eller uopplyst, men jeg har altså aldri hørt om det. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Passiv
|
Jeg har lungeproblemer i form av astma og blir meget syk av parfyme og enkelte andre sterke lukter, det kan ende på lungeavdelingen. Vet at det også er et par andre lungesykdommer hvor man er ekstra sentitiv på parfyme og andre sterke lukter. |
|
![]() |
|
|