Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva slags dag er 1. mai for deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva betyr 1. mai for deg?
Det er en helt vanlig fridag, omtrent som andre pinsedag 132 64,71%
En spesiell dag, vi går i tog og feirer på annet vis 18 8,82%
En litt spesiell dag, men vi markerer den ikke noe særlig selv 28 13,73%
En vanlig fridag for meg, men vet at den betyr noe for andre, så jobber vi ikke i hagen e.l. 26 12,75%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 18:47   #81
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags dag er 1. mai for deg?

Litt spesiell dag, men vi markerer den ikke selv. Gikk i tog før, men det har ikke blitt noe særlig av det etter at vi fikk barn.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-09, 19:57   #82
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

En spesiell dag, så klart. I dag har vi ikke gått i tog, men vært på et privat arrangement og bl.a. sunget kampsanger.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 20:10   #83
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har vokst opp uten å gjøre annet enn å flagge, men nå har jeg avansert til å gå i tog, holde/høre appeller, spise lunsjer og frokoster i fleng osv.

Samme her.
Jeg er veldig glad i 1. Mai. Dagen står for meg for solidaritet og samhold. I tillegg til at det er sosialt og hyggelig er det en fin anledning til å snakke om og diskutere politikk.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 22:32   #84
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er det en helt vanlig fridag. Siden jeg hverken er kristen eller sosialist, er sammenligningen med 2. pinsedag ganske god for meg. Personlig synes jeg det er litt pussig hvis man blir provosert av at naboen jobber i hagen 1. mai hvis man selv gjør det på kristne helligdager. Men nå synes jeg generelt det er pussig å bli provosert av noe naboen gjør, så lenge det ikke går ut over meg selv. :liberal:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:27   #85
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jobber i hagen og er på en liten tilstelning i lokalområdet, der de har aktiviteter for barna og grilling.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:32   #86
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jobber i hagen og er på en liten tilstelning i lokalområdet, der de har aktiviteter for barna og grilling.

Er det et politisk parti eller andre som står for arrangementet? Jeg savner egentlig noe tilsvarende her hos oss. Hvis vi vil markere dagen må vi ned til sentrum, og det passer ikke alltid.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:48   #87
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Travolta, her.

Er det et politisk parti eller andre som står for arrangementet? Jeg savner egentlig noe tilsvarende her hos oss. Hvis vi vil markere dagen må vi ned til sentrum, og det passer ikke alltid.

Det er idrettslaget, det er veldig greit og koselig.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.