|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva betyr 1. mai for deg? | |||
| Det er en helt vanlig fridag, omtrent som andre pinsedag |
|
132 | 64,71% |
| En spesiell dag, vi går i tog og feirer på annet vis |
|
18 | 8,82% |
| En litt spesiell dag, men vi markerer den ikke noe særlig selv |
|
28 | 13,73% |
| En vanlig fridag for meg, men vet at den betyr noe for andre, så jobber vi ikke i hagen e.l. |
|
26 | 12,75% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags dag er 1. mai for deg?Litt spesiell dag, men vi markerer den ikke selv. Gikk i tog før, men det har ikke blitt noe særlig av det etter at vi fikk barn. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva slags dag er 1. mai for deg?En spesiell dag, så klart. I dag har vi ikke gått i tog, men vært på et privat arrangement og bl.a. sunget kampsanger.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Hva slags dag er 1. mai for deg?
Samme her. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags dag er 1. mai for deg?For meg er det en helt vanlig fridag. Siden jeg hverken er kristen eller sosialist, er sammenligningen med 2. pinsedag ganske god for meg. Personlig synes jeg det er litt pussig hvis man blir provosert av at naboen jobber i hagen 1. mai hvis man selv gjør det på kristne helligdager. Men nå synes jeg generelt det er pussig å bli provosert av noe naboen gjør, så lenge det ikke går ut over meg selv. :liberal:
|
|
|
#85 |
|
nygift
|
Sv: Hva slags dag er 1. mai for deg?Jobber i hagen og er på en liten tilstelning i lokalområdet, der de har aktiviteter for barna og grilling.
|
|
|
|
#86 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det et politisk parti eller andre som står for arrangementet? Jeg savner egentlig noe tilsvarende her hos oss. Hvis vi vil markere dagen må vi ned til sentrum, og det passer ikke alltid. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
nygift
|
Det er idrettslaget, det er veldig greit og koselig.
|
|
![]() |
|
|