Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er desperat etter info om Asperger!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-09, 14:51   #18
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er desperat etter info om Asperger!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, sant nok. Men når barnet har dårlig språk, så trodde jeg at Aspergers ble utelukket med en gang.

Da sønnen min ble utredet, sa forskningslederen at de trodde at språket ville ta seg opp såpass, at når han kom i tenårene, så ville de fleste sikkert tro at han hadde Aspergers. Jeg spurte da om Aspergers var en mulig diagnose, men det ble tvert avvist og da med utgangspunkt i forsinket språk og språkforståelse.

Gutten min har en forsinket språkutvikling. Han prater langt fra feilfritt enda (10 1/2 år) men han har asperger diagnose. Det finnes flere barn med asperger diagnose og spesifikke språkvansker. Storepropell sine språkvansker er først og fremst innen uttale.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.