|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor står du i en rulletrapp / på et rullebånd? | |||
| På høyre side, om jeg står så andre får gå om de vil |
|
180 | 92,78% |
| På venstre side |
|
3 | 1,55% |
| Der det passer meg, om andre vil gå forbi må de pent vente gå i sikksakk |
|
6 | 3,09% |
| Finnes det noen kotyme på dette? |
|
5 | 2,58% |
| Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp/ på rullebånd
|
|
|
#62 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp/ på rullebåndJeg føyer meg i rekken av de som står til høyre, men går til venstre. Og skulle vi stå to i bredden slik at vi sperrer veien, så passer jeg på å se meg over skulderen. Kommer det folk, så flytter jeg meg selvsagt. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp / på rullebånd
Akkurat det ser jeg ikke noe problem med. Det er den som først stiller seg i den køen som er først i den køen. Selv i England har jeg ansett det som helt naturlig på supermarkedet, mens det på postkontor, bank osv er et uformelt køsystem. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp / på rullebåndKjører laaang rulletrapp to ganger om dagen, og der står man pent til høyre og går til venstre. Man får fort føle presset (bokstavelig talt) hvis man forvirrer seg til å stå flere i bredden. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp / på rullebåndJeg tar vel rulletrapp omtrent 8 ganger i året, og da står jeg uansett ikke rolig. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
saftig
|
Ja, hvorfor ha regler i det hele tatt. Teit i grunnen. Fullstendig anarki er nok det beste, hver mann for seg selv.
|
|
|
#67 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp / på rullebåndStår selvfølgelig til høyre! Det virker som nordmenn er dårlig på dette. I andre land(eks.England og USA) er folk mye flinkere.
|
|
|
#68 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å stå i rulletrapp / på rullebåndJeg blir mer og mer matt over den norske køkulturen. På lørdag stod vi i lang kassakø på Obs og i kø ved en isbar. Begge køene var rotete og så mer ut som en flokk sauer enn en rekke. Men vet jo ikke hvor køen begynner og slutter, og folk stimler til overalt! Det er jo helt umulig!!
|
|
|
#70 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
For mitt mentale velværes del skyr jeg kjøpesentre o.l. som pesten på lørdager, mesteparten av desember og lignende tidspunkt der det er overveiende sannsynlig at det vil være stappfullt av idi... øh, folk.
|
![]() |
|
|