Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-09, 12:59   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

OG litt fordi han ikke er født i 03, kanskje.

Du prøver med skjult alibi du tror jeg.

Også måtte jeg sjekke hvordan jeg selv hadde gjort det. Husket ikke. Men jeg har en annen variant igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 12:59   #22
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Selv lurer jeg på hva som er riktigst av:
Storesøster (2000), mellomsøster (2002), lillesøster(2005) og endalilleresøster (2009)

eller:
Storesøster (2000), storemellomsøster (2002), lillemellomsøster (2005) og lillesøster (2009)

eller
Storesøster (2000), lillestoresøster (2002), mellomsøster (2005) og lillesøster (2009)

eller
Storesøster (2000), mellomsøster (2002), storelillesøster (2005) og lillesøster (2009)

eller kanskje
Storesøster (2000), lillestoresøster (2002), storelillesøster (2005) og lillesøster (2009)

Du kan jo forresten ha

Størstesøster (2000), Littmindreennstørstesøster (2002), endamindreennlittmindreennstørstesøster (2005) og minstesøster (2009)

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:01   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan vurdere å ha
"skulleønskehanvarstorebror 05". For det gjør han. Han vurderer å få en baby sammen med nabojenta slik at hun blir mamma og han dermed blir storebror.

Gammel 14-05-09, 13:02   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det mest naturlige er å ha seg selv i signaturen. Dette er jo tross alt et foreldreforum og ikke et barneforum!

Gammel 14-05-09, 13:04   #25
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Ja, si det ...

Selv lurer jeg på hva som er riktigst av:
Storesøster (2000), mellomsøster (2002), lillesøster(2005) og endalilleresøster (2009)

eller:
Storesøster (2000), storemellomsøster (2002), lillemellomsøster (2005) og lillesøster (2009)

eller
Storesøster (2000), lillestoresøster (2002), mellomsøster (2005) og lillesøster (2009)

eller
Storesøster (2000), mellomsøster (2002), storelillesøster (2005) og lillesøster (2009)

eller kanskje
Storesøster (2000), lillestoresøster (2002), storelillesøster (2005) og lillesøster (2009)

Hva med "De fire jentene født 2000, 2002, 2005 og 2009"? Litt Rema 1000 - "det enkle er ofte det beste.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:04   #26
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har barna i signaturen fordi Polyanna en gang oppfordret til deg og jeg er veldig lydig av natur.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:05   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes det mest naturlige er å ha seg selv i signaturen. Dette er jo tross alt et foreldreforum og ikke et barneforum!

Enn den andre foreldren da? Bør ikke den være representert også?
Ser du ikke på dere som et team?

Eller liker du å gi inntrykk av at du er alenemor? Hæ? Hæ?

Gammel 14-05-09, 13:06   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller liker du å gi inntrykk av at du er alenemor? Hæ? Hæ?

Jepp. Det er det nye, kule.

Gammel 14-05-09, 13:08   #29
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Endelig, jeg er kul!
(For det er sant når Skilpadda sier det, ikke sant?)

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:09   #30
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du kan jo forresten ha

Størstesøster (2000), Littmindreennstørstesøster (2002), endamindreennlittmindreennstørstesøster (2005) og minstesøster (2009)

Skal det være ordentlig, så skal det være ordentlig.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:10   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg er kul annenhver uke.

Gammel 14-05-09, 13:10   #32
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Eller man kan ha nick for barna sine også.

Det er det som er det tøffeste.

Gammel 14-05-09, 13:21   #33
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

man ha en mening om dette?

Gammel 14-05-09, 13:27   #34
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det at man har barn er lite relevant, kan man jo bare kalle det Forum. Eller Portalen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:33   #35
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke 'Poden 03' i signaturen min fordi det sjelden føles ut som om det er det jeg vil signere med.
Det er sjelden han har noenting å gjøre med det jeg skriver om, faktisk.

Kan vi ikke heller hive inn ukas date i signaturen?

----------------
Distriktspappa (1960)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:34   #36
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sånn.

bina, jeg syns ditt forslag var litt kjedelig, skal jeg være helt ærlig.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:38   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må bare sjekke hva jeg har....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:44   #38
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn.

bina, jeg syns ditt forslag var litt kjedelig, skal jeg være helt ærlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 13:44   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selvsagt ikke ungene mine i signaturen. Det skulle tatt seg ut.

Gammel 14-05-09, 13:47   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan vi ikke heller hive inn ukas date i signaturen?

----------------
Distriktspappa (1960)

Jeg stemmer for det. Vi single, løse tøyter som dater i tide og utide bør selvsagt informere verden om hvordan ståa er.
-----------------
"Den Rare Mannen 1967"

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.