Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

LOB, årets mest populære frisyre

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 21:11   #41
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: LOB, årets mest populære frisyre

Yes, jeg er trendsetter ! Har hatt LOB i 2 år nå. Jeg er veldig fornøyd. Lettstelt og mange variasjonsmuligheter. Man skal bare passe på at håret foran ikke blir for "hundeøreaktigt".

Utveksten har jeg også ofte, liksom Gwynneth lissom.

Gammel 13-05-09, 23:27   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, jeg har til og med samme farge som Gwyn. Helt lyst med mørk ettervekst i skillen...

Men dere som skriver om hestehale: Man kan da ikke få noen særlig hale av den lengden? Jeg får i hvert fall knapt nok håret i hestehale, og da bare tre cm helt bak. Har ikke tenkt tanken. Det kan da ikke være langt nok til det? Jeg har ca nøyaktig så langt hår som dama på bildet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-09, 10:40   #43
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefint. Hadde jeg enda hatt tynnere hår :drømmer:

Gammel 18-05-09, 19:40   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg vært hos frisøren, og det ble veldig likt. Bortsett fra fjeset, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 00:41   #45
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nåh - det er da ikke så himla ulikt!

Regner med du kledde det godt, ja!

Gammel 20-05-09, 08:52   #46
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

FLott frisyre, jeg har kort søt liten hanekam jeg.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 08:59   #47
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig stilig. Men det ser ut som at det skal en del rette-tang til på Gwyneths hår? Så rett og pent er det vel umulig å ha det i det daglige. Selv jeg som har pinne-rett hår får et lite fall til siden på begge sider, når det når en viss lengde. Og Jennifer Aniston hadde ikke noen LOB, nei. LOB-en er vel oppklippet/kortere bak, mens Jennifers sveis var lang bak og oppklippet foran. Men selve lengdene rundt ansiktet var vel nokså likt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:04   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La frisøren det i midtskill til deg, Maxi? Sikker på du er knallfin!

Gammel 20-05-09, 09:11   #49
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Denne frisyren er rålekker. Og jeg venter på å få se deg. Tipper du er fin

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:17   #50
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke midtskill nei, jeg beholdt skillen min som er en anelse til venstre for midten. Det blir nok ikke like glatt alltid, men håret mitt legger seg egentlig veldig greit i den klippen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:19   #51
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke midtskill nei, jeg beholdt skillen min som er en anelse til venstre for midten. Det blir nok ikke like glatt alltid, men håret mitt legger seg egentlig veldig greit i den klippen.

Så flott! Du kler det sikkert kjempegodt!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:39   #52
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har for mye fall i håret og for liten fønetid om morgenen til en slik sveis. Men fin var den ja.

Gammel 20-05-09, 17:11   #53
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jennifer-frisyren er fin, LOB kan jeg styre meg for.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.