Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 00:27   #221
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Ja, se der, ja. Det æ'kke bare bare, vet dere. Jeg har visst ikke ungene mine i signaturen.

Gammel 22-05-09, 09:05   #222
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har jeg glemt å fortelle dere at jeg har en mindre russkade?

Det har vi funnet ut helt av oss selv.

Gammel 22-05-09, 10:06   #223
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, jeg fikk det med meg. Da konkluderer vi med at slurv kvalifiserer for spydigheter og nedrakking, mens russkader og dysleksi ikke gjør det? Kanskje man kan begynne å stille spørsmål om dette før man fyrer løs? Ser for meg at en framtidig Fp-diskusjon kan foregå omtrent slik:

Vel, det er tydelig at Siw slurvet ikke i innlegget jeg siterte, hun skriver sånn hele tiden, så da må jo det bety at jeg kan være spydig mot henne hele tiden.

Og så ler og ler jeg av det du kaller "fyrer løs".

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 10:09   #224
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 22-05-09, 10:19   #225
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Ja, se der, ja. Det æ'kke bare bare, vet dere. Jeg har visst ikke ungene mine i signaturen.

Jeg er egentlig veldig på nett med med Maxi her, dukker det opp en diskusjon hvor barn diskuteres (Fp er jo som kjent ikke som foreldreforum flest), pleier man å svare og oppgi alder på eget barn. Det holder vel.

Gammel 22-05-09, 10:39   #226
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vel, det er tydelig at Siw slurvet ikke i innlegget jeg siterte, hun skriver sånn hele tiden, så da må jo det bety at jeg kan være spydig mot henne hele tiden.

Og så ler og ler jeg av det du kaller "fyrer løs".

du er enig med meg i at hun skriver sånn hele tiden? (Det var f.eks ikke Esme.) Vet du, i redsel for å tråkke Siw enda mer på tærne enn jeg allerede har gjort, skal jeg ikke si mer om mulige grunner til at hun skriver slik. Hun setter sikkert kjempestor pris på at du er spydig med henne hele tiden heretter, så: fyr løs.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 10:45   #227
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jeg trodde først at det var et engangstilfelle, men jeg ser jo at samtlige innlegg etterpå er slurvete og fæle, fulle av overdreven eller ingen tegnsetting, smiley-misbruk osv.

Jeg synes fremdeles at man kan prøve å ta seg sammen, bruke tegnsetting og anstrenge seg litt for å gjøre seg mer forstått.

Gammel 22-05-09, 10:51   #228
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde først at det var et engangstilfelle, men jeg ser jo at samtlige innlegg etterpå er slurvete og fæle, fulle av overdreven eller ingen tegnsetting, smiley-misbruk osv.

I know. Har ikke sovet i hele natt pga det siste innlegget hennes: Tre smileys, ingen punktum eller komma. Jeg sier dere: Ta dette som et tegn! Enden er nær!!

Gammel 22-05-09, 11:49   #229
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Hva er problemet, rine? Tåler du ikke svar på spørsmålet ditt?

Gammel 22-05-09, 11:55   #230
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Hva er problemet, rine? Tåler du ikke svar på spørsmålet ditt?

Problemet er nok helt klart russkaden min.

Sorry, jeg burde kanskje svart deg seriøst, men jeg oppfattet ditt svar som litt tullete også. (I betydningen spøkefullt.)

Ok: Her kommer det seriøse svaret: Jeg oppfatter ikke mange smileys og manglende komma/stor bokstav som noe stort problem. Det plager meg ikke, og blir det for ille, lar jeg være å lese de mest rotete innleggene. Det er nok av andre bra innlegg å lese likevel.

Gammel 22-05-09, 17:36   #231
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

du er enig med meg i at hun skriver sånn hele tiden? (Det var f.eks ikke Esme.) Vet du, i redsel for å tråkke Siw enda mer på tærne enn jeg allerede har gjort, skal jeg ikke si mer om mulige grunner til at hun skriver slik. Hun setter sikkert kjempestor pris på at du er spydig med henne hele tiden heretter, så: fyr løs.

Jeg har lest gjennom noen av hennes innlegg nå, og det ser ut til at hun vet at man skal ha stor bokstav først i setningen. Det er nemlig en god blanding der hun gjør det og der hun ikke gjør det.

Gammel 22-05-09, 20:04   #232
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg burde visst at overskriften om "ubetydelig" ikke stemte når det er over 200 innlegg. :starter fra begynnelsen:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 20:22   #233
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Er det så lite slurveskriving her på FP at det må analyseres og diagnoseres på denne måten dersom noen utmerker seg?

Gammel 22-05-09, 20:27   #234
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Er det så lite slurveskriving her på FP at det må analyseres og diagnoseres på denne måten dersom noen utmerker seg?

Det er vel hvorvidt man bør la være å kommentere slurveskriving som blir analysert og diagnosistert, og i hvilken form en slik kommentar skal komme og hvorvidt alle skal få lov til å gjøre det eller hvorvidt det språklige nivået på kommentatoren skal ha noe å si på spydighetsgrad eller kommenteringsfrekvens.

Gammel 22-05-09, 20:32   #235
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 22-05-09, 20:38   #236
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er vel hvorvidt man bør la være å kommentere slurveskriving som blir analysert og diagnosistert, og i hvilken form en slik kommentar skal komme og hvorvidt alle skal få lov til å gjøre det eller hvorvidt det språklige nivået på kommentatoren skal ha noe å si på spydighetsgrad eller kommenteringsfrekvens.

Nå har det vert snakk om både ruskader og dysleksi her.
Hvis dette skal være er generell diskusjon syns jeg en bør snakke generellt også. Nicket Siw blir nevnt i fryktelig mange innlegg her ...

Ellers er jeg av typen som mener at vanlig folkeskikk bør gjelde selv på forum. Det går an å ta ting opp på en ok måte.

Gammel 22-05-09, 20:43   #237
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Nå har det vert snakk om både ruskader og dysleksi her.
Hvis dette skal være er generell diskusjon syns jeg en bør snakke generellt også. Nicket Siw blir nevnt i fryktelig mange innlegg her ...

Ellers er jeg av typen som mener at vanlig folkeskikk bør gjelde selv på forum. Det går an å ta ting opp på en ok måte.

Det er (eller kan vi si var? ) en prinsipiell/generell disksusjon. Vi, og ikke minst Siw, har vel slått fast for lenge siden at hun ikke er/har noen av delene.

Gammel 22-05-09, 21:37   #238
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Jaja, vi oppatter det hele ulikt da.
Når jeg leser denne siste siden her er jeg uenig med deg, men hvis dere mener dere er på rett spor så skal ikke jeg ødelegge.

Gammel 22-05-09, 21:40   #239
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg leser denne siste siden her er jeg uenig med deg, men hvis dere mener dere er på rett spor så skal ikke jeg ødelegge.

Jeg synes det var et sympatisk innspill, Blåbær.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 21:48   #240
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Hvis du leser hele tråden, ser du kanskje at jeg mener at man ikke bør kommentere rettskrivingen til de enkelte brukerne i det hele tatt, i alle fall ikke på en ekkel måte. Selvfølgelig kan man diskutere om mine inspill var så sympatiske ovenfor Siw. Jeg prøvde jo å å få fokus bort fra henne og over på en mer generell disksujon, men det er ikke sikkert jeg klarte det.

Svar

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.