Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 21:52   #241
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Hele 28 ganger har mitt navn blitt nevnt her i denne tråden.
Jeg vet jo godt at man skal begynne en setning med stor bokstav, men det er ikke alltid tastaturet mitt gjør som jeg ønsker.
Dere diskuterer jo meg nesten i hvert innlegg i denne tråden, fra jeg svarte.
Det blir jo rettet mot meg som person, hvor slurvete jeg er, hvor mange feil jeg har når jeg skriver her inne.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 21:54   #242
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, denne tråden er vel strengt tatt litt på grensen av hva som er greit.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 21:55   #243
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, denne tråden er vel strengt tatt litt på grensen av hva som er greit.

Ja og nå syns jeg det er gått forlangt.
Nå er det nok!

Gammel 22-05-09, 22:09   #244
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis du leser hele tråden, ser du kanskje at jeg mener at man ikke bør kommentere rettskrivingen til de enkelte brukerne i det hele tatt, i alle fall ikke på en ekkel måte. Selvfølgelig kan man diskutere om mine inspill var så sympatiske ovenfor Siw. Jeg prøvde jo å å få fokus bort fra henne og over på en mer generell disksujon, men det er ikke sikkert jeg klarte det.

Jeg har lest hele tråden, og kommentaren er ikke rettet direkte til deg.
Jeg ser at vi har ganske like meninger om dette, men hvis du i denne tråden har prøvd å sympatisere med Siw syns jeg ikke du har klart det helt.

Nå har jo Siw også kommentert utviklingen av denne tråden, og da syns jeg vi skal slutte av.
En kan heller starte en generell diskusjon i ny tråd.

Sist redigert av Blåbær : 22-05-09 kl 22:22.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:10   #245
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Jeg vet jo godt at man skal begynne en setning med stor bokstav, men det er ikke alltid tastaturet mitt gjør som jeg ønsker.
Det blir jo rettet mot meg som person, hvor slurvete jeg er, hvor mange feil jeg har når jeg skriver her inne.

Jeg blandet meg i utgangspunktet inn fordi jeg ikke synes det er greit å være ekkel mot personer som av en eller annen grunn slurver litt med skrivingen. (Jeg kunne spart meg det, for du hadde ikke fått med deg spydigheten. ) Deretter gikk vel diskusjonen for det meste på om du slurvet (og derfor fortjente litt tyn...) eller om det kunne være andre årsaker til at en person (og her burde ikke ditt navn blitt nevnt) ikke alltid skriver riktig. Jeg mente faktisk å diskutere generelt, men siden mange andre her inne mener at slurv = erting, ble det liksom en big deal å finne ut om du alltid slurvet, eller ikke. Du fjaset forresten ganske bra om det selv i går da, men hvis du likevel tok ting ille opp, ber jeg om unskyldning for det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:20   #246
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Nei, vi diskuterte skriving din. Så diskuterte vi hvor spydig jeg er og hvor Tante Sofie rine er, og så diskuterte vi skrivefeil generelt og så dine innlegg igjen for å komme til enighet om det vi først diskuterte. : puster:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:22   #247
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Jeg blandet meg i utgangspunktet inn fordi jeg ikke synes det er greit å være ekkel mot personer som av en eller annen grunn slurver litt med skrivingen. (Jeg kunne spart meg det, for du hadde ikke fått med deg spydigheten. ) Deretter gikk vel diskusjonen for det meste på om du slurvet (og derfor fortjente litt tyn...) eller om det kunne være andre årsaker til at en person (og her burde ikke ditt navn blitt nevnt) ikke alltid skriver riktig. Jeg mente faktisk å diskutere generelt, men siden mange andre her inne mener at slurv = erting, ble det liksom en big deal å finne ut om du alltid slurvet, eller ikke. Du fjaset forresten ganske bra om det selv i går da, men hvis du likevel tok ting ille opp, ber jeg om unskyldning for det.

Ja jeg fjaset om det i går men det har blitt skrevet mye etter det og nå følte jeg at det var nok.
Jeg tok det ikke ille opp mens syns det begynnte å bli ubehagelig at jeg som person ble diskutert så mye.

Gammel 22-05-09, 22:22   #248
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, vi diskuterte skriving din. Så diskuterte vi hvor spydig jeg er og hvor Tante Sofie rine er, og så diskuterte vi skrivefeil generelt og så dine innlegg igjen for å komme til enighet om det vi først diskuterte. : puster:

Mens jeg skrev det siste innlegget, så jeg at det var sterke ønsker om å avslutte denne tråden. Hva sier du? Skal vi bare legge ballen død?
Du kan til og med få det siste ordet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:51   #249
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

kom to ganger

Gammel 22-05-09, 22:52   #250
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Mens jeg skrev det siste innlegget, så jeg at det var sterke ønsker om å avslutte denne tråden. Hva sier du? Skal vi bare legge ballen død?
Du kan til og med få det siste ordet.

Ja det kan vi

Svar

Emneord
signatur

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.