Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?
Øyne i nakken har jeg definitivt i følge mine elever. Og så kan man velge da, om jeg har livlig fantasi eller et snev av overnaturlige evner.
Noen av de fantasifulle/overnaturlige opplevelsene:
- Jeg hadde besøk av en liten gutt på hotellrommet på et hotell på Røros.
- Jeg kjente en vond lukt og ble fysisk uvel på visning en gang. Megler, mannen min og de andre der skjønte ikke hvilken lukt jeg snakket om. Jeg klarte ikke oppholde meg i huset, måtte forlate, og ble bra da jeg kom ut. Klarte ikke la vær å tenke på det huset, og fikk via omveier vite at familien som hadde bodd i huset hadde vært preget av vold og alkoholisme.
- Etter at stefarmoren min døde og jeg overtok det gamle rommet hennes, opplevde jeg flere ganger dører som åpnet og lukket seg, ting som flyttet seg osv.
- Jeg snakker med min avdøde mormor. Hun er sammen med meg hele tiden. Vi hadde veldig god "telepatisk" kontakt mens hun var i live også. Hun følte bestandig på seg hvis noe var galt, var vi i pengeknipe dumpet det alltid en konvolutt fra henne i posten f.eks. Det pussige var at jeg her i mars, da kontoen var skrapet, fant en konvolutt med mormors håndskrift på og en tusenlapp inni. Jeg tror ikke at hun har sendt meg den fra graven, men kanskje at hun minnet meg på den på en måte?
Som det stod under stilene mine på barneskolen: "God fantasi!" 
|