Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du at du har overnaturlige evner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Overnaturlige evner?
Ja, helt klart! 7 5,07%
Tja, kanskje? 23 16,67%
Nja, andre mener iallefall det? 5 3,62%
Ærru gæærn, så klart ikke! 75 54,35%
35 25,36%
Nekter å svare! 4 2,90%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-09, 00:00   #121
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jupp.
Jeg har iskalde hender.
Febernedsettende, nesten.

Da har jeg kanskje en evne jeg og....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 00:08   #122
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, takk og pris for det

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 00:13   #123
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har opplevd vardøger, men ikke noe overnaturlig det.

Ellers er min even til å utsette ting helt unik, jeg skal ha konfirmasjon her hjemme om 14 dager og jeg må trylle fram husmoregenskapet om jeg skal klare å få det ryddig her innen den tid.

Gammel 23-05-09, 00:14   #124
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke et fnugg. Jeg driver til stadighet med ulike spells for å trylle vekk rot i stua, oppvask på kjøkkenbenken etc. Hittil har jeg prøvd "hokus, pokus," "Abrakadabra" og "Alakazam!" Men nei. Ikke snakk om at det lar seg trylle vekk annet enn ved god, gammeldags håndtverk. Noe så eitrende kjedelig.

Gammel 23-05-09, 00:37   #125
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke overnaturlige evner nei. Nærmeste jeg har kommet var en dag jeg satt på job og fikk en følelse av at hun minste jeg er tante til var syk og at de ringte fra barnehagen og sa at hun måtte hentes. Dette sa jeg til hun jeg delte kontor med. Så går det 5 min så får jeg mail fra søstra mi på jobb om at de hadde ringt fra lillemor sin barnehage og sa at hun måtte hentes fordi hun var blitt syk.

Derimot tror jeg at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi ser. Mannen min, som er en veldig jordnær person og som ikke tror på noe som helst som ikke kan bevises, har opplevd mye han har fortalt meg. Det skjedde mye rart i huset han var oppvokst i. F.eks. så hadde de en bod på loftet med hespe på innsiden og utsiden. Der inne sto det bl.a. en gammeldags symaskin midt på ett bord. En natt våknet de av ett fryktelig bråk fra loftet, når de kom opp dit var døren hespet på innsiden og de måtte bryte den opp. Det var ingen der inne og symaskina lå på gulvet

Gammel 23-05-09, 00:58   #126
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Øyne i nakken har jeg definitivt i følge mine elever. Og så kan man velge da, om jeg har livlig fantasi eller et snev av overnaturlige evner.

Noen av de fantasifulle/overnaturlige opplevelsene:
- Jeg hadde besøk av en liten gutt på hotellrommet på et hotell på Røros.
- Jeg kjente en vond lukt og ble fysisk uvel på visning en gang. Megler, mannen min og de andre der skjønte ikke hvilken lukt jeg snakket om. Jeg klarte ikke oppholde meg i huset, måtte forlate, og ble bra da jeg kom ut. Klarte ikke la vær å tenke på det huset, og fikk via omveier vite at familien som hadde bodd i huset hadde vært preget av vold og alkoholisme.
- Etter at stefarmoren min døde og jeg overtok det gamle rommet hennes, opplevde jeg flere ganger dører som åpnet og lukket seg, ting som flyttet seg osv.
- Jeg snakker med min avdøde mormor. Hun er sammen med meg hele tiden. Vi hadde veldig god "telepatisk" kontakt mens hun var i live også. Hun følte bestandig på seg hvis noe var galt, var vi i pengeknipe dumpet det alltid en konvolutt fra henne i posten f.eks. Det pussige var at jeg her i mars, da kontoen var skrapet, fant en konvolutt med mormors håndskrift på og en tusenlapp inni. Jeg tror ikke at hun har sendt meg den fra graven, men kanskje at hun minnet meg på den på en måte?

Som det stod under stilene mine på barneskolen: "God fantasi!"

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 01:33   #127
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Jeg kjente en vond lukt og ble fysisk uvel på visning en gang. Megler, mannen min og de andre der skjønte ikke hvilken lukt jeg snakket om. Jeg klarte ikke oppholde meg i huset, måtte forlate, og ble bra da jeg kom ut. Klarte ikke la vær å tenke på det huset, og fikk via omveier vite at familien som hadde bodd i huset hadde vært preget av vold og alkoholisme

Se, her er et veldig typisk eksempel. Hvis dette hadde skjedd meg, hadde jeg telt meg tilbake til hvilket måltid jeg spiste for 6 timer siden. Eller om det var et migreneanfall på gang. Hvorfor skulle gammel vold lukte? Alkoholisme er nå en ting, men vold?

Jeg synes, og dette er ikke ment som giftig stikk, at det er utrolig fascinerende at noen synes tanken på at det er energi fra tidligere tider som gjorde deg dårlig, og ikke matforgiftning, er MEST sannsynlig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 01:38   #128
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Se, her er et veldig typisk eksempel. Hvis dette hadde skjedd meg, hadde jeg telt meg tilbake til hvilket måltid jeg spiste for 6 timer siden. Eller om det var et migreneanfall på gang. Hvorfor skulle gammel vold lukte? Alkoholisme er nå en ting, men vold?

Jeg synes, og dette er ikke ment som giftig stikk, at det er utrolig fascinerende at noen synes tanken på at det er energi fra tidligere tider som gjorde deg dårlig, og ikke matforgiftning, er MEST sannsynlig.

Jeg vet det høres sært ut, og jeg hadde nok reagert som deg om noen hadde fortalt meg det. Jeg var dårlig kun mens jeg var inne i huset, en udefinerbar ekkel følelse som jeg ikke kunne sette fingeren på, dårlig magefølelse så og si. Men jeg sier det jo selv, mulig det bare er fantasien som er velutviklet.

Gammel 23-05-09, 01:43   #129
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du synes det faktum at det har bodd slemme mennesker der, liksom forklarer hendelsen? For jeg hadde aldri funnet på å forbinde de to tingene. Jeg kunne godt synes det var rart at jeg ble plutselig og forbigående dårlig, men jeg ville aldri tenkt på det som noe annet enn et rent fysisk fenomen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 01:51   #130
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men du synes det faktum at det har bodd slemme mennesker der, liksom forklarer hendelsen? For jeg hadde aldri funnet på å forbinde de to tingene. Jeg kunne godt synes det var rart at jeg ble plutselig og forbigående dårlig, men jeg ville aldri tenkt på det som noe annet enn et rent fysisk fenomen.

Jeg har nok sett for mye TVNorge på søndagskveldene.

Gammel 23-05-09, 10:22   #131
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Som det stod under stilene mine på barneskolen: "God fantasi!"

Synes slett ikke dette høres ut som "god fantasi" og jeg synes du skal ha glede av dine opplevelser uten å ta noe som helst hensyn til hva andre måtte mene om saken.

Om man tror at livet ikke er slutt når man dør (og det er det jo ikke så rent få som tror) så er ikke dette med å ha sjelekontakt med døde (og levende, for den sags skyld) noe besynderlig og latterlig i det hele tatt. Det er noe av det fineste i mitt liv - følelsen av å ha en nærhet til andre på et sjeleplan.

Gammel 23-05-09, 12:00   #132
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

For eksempel: Dersosm en kollega eller et familiemedlemmer girer eller bremser på en bestemt måte når han er på vei mot huset, så kan det godt hende hjernen har lagret den informasjonen, slik at man, særlig når man venter vedkommende hjem snart, ubevisst hører den oppgiringen eller nedbremsingen, får et "vardøger": Hjernen kobler sammen informasjonen, og konstruerer de lydene som vanligvis etterfølger den giringen.

Ja, sånn kan det vel også forklares, men jeg trodde vardøger var litt annerledes. Hvertfall for meg. De gangene jeg har vært ute for det, har jeg altså hørt hele "seansen" når mannen kommer hjem. Bilen som kjører opp bakken, kjører inn på grusen, døren som åpnes og lukkes rett utenfor huset og inngangsdøren i huset som går opp. Så er det stille, og det går vel ca. 5 minutter før alt skjer på nytt, de samme lydene, og da kommer han. Det skjedde mange ganger i vårt forrige hus, og vi bodde alene oppi en bakke der ingen andre kjørte. Og han kom hjem på forskjellige tider, så jeg ventet ham ikke alltid hjem der og da.

Merkelig altså.

Sist redigert av Dixie Diner : 23-05-09 kl 12:09.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 12:03   #133
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg finner ingen svaralternativer som passer. Et enkelt "Nei" hadde gjort seg.

Enig. Og NEI.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 12:29   #134
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en velutviklet evne til å få penger til å forsvinne.

Gammel 23-05-09, 13:31   #135
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, sånn kan det vel også forklares, men jeg trodde vardøger var litt annerledes. Hvertfall for meg. De gangene jeg har vært ute for det, har jeg altså hørt hele "seansen" når mannen kommer hjem. Bilen som kjører opp bakken, kjører inn på grusen, døren som åpnes og lukkes rett utenfor huset og inngangsdøren i huset som går opp. Så er det stille, og det går vel ca. 5 minutter før alt skjer på nytt, de samme lydene, og da kommer han. Det skjedde mange ganger i vårt forrige hus, og vi bodde alene oppi en bakke der ingen andre kjørte. Og han kom hjem på forskjellige tider, så jeg ventet ham ikke alltid hjem der og da.

Merkelig altså.

Det eneste jeg synes er merkelig med det er at du finner dette merkelig.

Etter ti års samliv med min mann "kan" jeg lydene hans. Jeg vet nøyaktig hvordan det høres ut når han kommer hjem, når han er på badet om morgenen, osv. Jeg kan lydene så detaljert at jeg nesten hører dem for meg hvis jeg vil. Så det at man hører lyder av mannen som kommer hjem, noen få minutter eller en halvtime før han uansett skulle kommet hjem, synes jeg høres ut som det mest naturlige i verden.

Jeg "kan" også lyden av små gutter som slår hodet f.eks. mot bordkanten, pluss stillheten etterpå og krampegråten deretter igjen. Og av og til, når ungene leker skikkelig ivrig sammen, så "hører" jeg at Champion slår seg og straks kommer til å grine. Og det skjer rimelig ofte, skal jeg si deg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 14:44   #136
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har opplevd rare ting, men er sikker på at det ikke er noe "overnaturlig". Tror mange kan oppleve snodige ting basert på tilfeldigheter/hallusinasjoner/intuisjon. Jeg mener det ikke er noe unaturlig eller overnaturlig med det.

Jeg har en tendens til å drømme når jeg sover veldig lett. Så lett at jeg ikke er helt klar over at jeg sover. Da kan drømmene som avveksles av våkne tanker bli rimelig paranoide og merkelige. Flaks at jeg ikke har blitt bortført av romvesener ennå sier jeg. Tenker at om jeg hadde vært opptatt av utenomjordiske fenomener, så hadde jeg vært en god kandidat, til å kunne påstå noe sånt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 09:51   #137
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg tror ikke at noen har overnaturlige evner, all den tid ingen har klart å dokumentere slike evner eller fenomener med vitenskapelige metoder.

Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 10:34   #138
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ikke et fnugg. Jeg driver til stadighet med ulike spells for å trylle vekk rot i stua, oppvask på kjøkkenbenken etc. Hittil har jeg prøvd "hokus, pokus," "Abrakadabra" og "Alakazam!" Men nei. Ikke snakk om at det lar seg trylle vekk annet enn ved god, gammeldags håndtverk. Noe så eitrende kjedelig.

Greit at man ikke tror på noe overnaturlig, men argumentasjonen din er her jo bare latterlig. Det er som å hevde at internett ikke finnes, for jeg har flere ganger lagt inn i søkefeltet på google "rydd i stua", og stua mi er akkurat like rotete som før.

Men kanskje er det ikke DET internett gjør. Og kanskje nytter det ikke å bruke sirkus-formler for å rydde heller. Men så er det heller ingen som har hevdet at ånder og tryllerier kan brukes til eget forgodtbefinnende heller.

Eller er konklusjonen at internett egentlig ikke finnes?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 10:40   #139
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, du skjønte at det var TØYS og ikke et ARGUMENT, bina??

Gammel 25-05-09, 10:42   #140
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Datteren min fikk tryllestav til jul, og det var så morsomt å se at hun virkelig trodde og håpte at det skulle VIRKE.

SimsalaBAM - tryll-tryll - mamma bli til en FROSK!

og så skuffet da jeg fortsatte å være mamma. Det tok en stund før hun gav opp å prøve stadig nye trylleformler. Og hun tror fortsatt at den NESTE tryllestaven hun får, DEN kommer til å virke!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.