|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Overnaturlige evner? | |||
Ja, helt klart!
|
|
7 | 5,07% |
Tja, kanskje?
|
|
23 | 16,67% |
Nja, andre mener iallefall det?
|
|
5 | 3,62% |
Ærru gæærn, så klart ikke!
|
|
75 | 54,35% |
|
|
35 | 25,36% |
Nekter å svare!
|
|
4 | 2,90% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Nei, takk og pris for det
|
|
|
#123 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg har opplevd vardøger, men ikke noe overnaturlig det.
|
|
|
#124 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Ikke et fnugg. Jeg driver til stadighet med ulike spells for å trylle vekk rot i stua, oppvask på kjøkkenbenken etc. Hittil har jeg prøvd "hokus, pokus," "Abrakadabra" og "Alakazam!" Men nei. Ikke snakk om at det lar seg trylle vekk annet enn ved god, gammeldags håndtverk. Noe så eitrende kjedelig.
|
|
|
#125 |
|
snur
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg har ikke overnaturlige evner nei. Nærmeste jeg har kommet var en dag jeg satt på job og fikk en følelse av at hun minste jeg er tante til var syk og at de ringte fra barnehagen og sa at hun måtte hentes. Dette sa jeg til hun jeg delte kontor med. Så går det 5 min så får jeg mail fra søstra mi på jobb om at de hadde ringt fra lillemor sin barnehage og sa at hun måtte hentes fordi hun var blitt syk.
|
|
|
#126 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Øyne i nakken har jeg definitivt i følge mine elever. Og så kan man velge da, om jeg har livlig fantasi eller et snev av overnaturlige evner. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?
Se, her er et veldig typisk eksempel. Hvis dette hadde skjedd meg, hadde jeg telt meg tilbake til hvilket måltid jeg spiste for 6 timer siden. Eller om det var et migreneanfall på gang. Hvorfor skulle gammel vold lukte? Alkoholisme er nå en ting, men vold?
|
|
|
#128 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg vet det høres sært ut, og jeg hadde nok reagert som deg om noen hadde fortalt meg det. Jeg var dårlig kun mens jeg var inne i huset, en udefinerbar ekkel følelse som jeg ikke kunne sette fingeren på, dårlig magefølelse så og si. Men jeg sier det jo selv, mulig det bare er fantasien som er velutviklet. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Men du synes det faktum at det har bodd slemme mennesker der, liksom forklarer hendelsen? For jeg hadde aldri funnet på å forbinde de to tingene. Jeg kunne godt synes det var rart at jeg ble plutselig og forbigående dårlig, men jeg ville aldri tenkt på det som noe annet enn et rent fysisk fenomen.
|
|
|
#130 |
|
i tåkeheimen
|
Jeg har nok sett for mye TVNorge på søndagskveldene. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
By the Sea
|
Synes slett ikke dette høres ut som "god fantasi" og jeg synes du skal ha glede av dine opplevelser uten å ta noe som helst hensyn til hva andre måtte mene om saken.
|
|
|
#132 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, sånn kan det vel også forklares, men jeg trodde vardøger var litt annerledes. Hvertfall for meg. De gangene jeg har vært ute for det, har jeg altså hørt hele "seansen" når mannen kommer hjem. Bilen som kjører opp bakken, kjører inn på grusen, døren som åpnes og lukkes rett utenfor huset og inngangsdøren i huset som går opp. Så er det stille, og det går vel ca. 5 minutter før alt skjer på nytt, de samme lydene, og da kommer han. Det skjedde mange ganger i vårt forrige hus, og vi bodde alene oppi en bakke der ingen andre kjørte. Og han kom hjem på forskjellige tider, så jeg ventet ham ikke alltid hjem der og da.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 23-05-09 kl 12:09. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste jeg synes er merkelig med det er at du finner dette merkelig.
|
|
|
#136 |
|
Pauset
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg har opplevd rare ting, men er sikker på at det ikke er noe "overnaturlig". Tror mange kan oppleve snodige ting basert på tilfeldigheter/hallusinasjoner/intuisjon. Jeg mener det ikke er noe unaturlig eller overnaturlig med det. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Passiv
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Jeg tror ikke at noen har overnaturlige evner, all den tid ingen har klart å dokumentere slike evner eller fenomener med vitenskapelige metoder. |
|
|
|
#138 |
|
Ustabil
|
Greit at man ikke tror på noe overnaturlig, men argumentasjonen din er her jo bare latterlig. Det er som å hevde at internett ikke finnes, for jeg har flere ganger lagt inn i søkefeltet på google "rydd i stua", og stua mi er akkurat like rotete som før. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Eh, du skjønte at det var TØYS og ikke et ARGUMENT, bina??
|
|
|
#140 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tror du at du har overnaturlige evner?Datteren min fikk tryllestav til jul, og det var så morsomt å se at hun virkelig trodde og håpte at det skulle VIRKE.
|
![]() |
|
|