|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Æresdrap på norskOg det er ikke SANT at dette ble brakt til vår verden fra et annet sted. For det har foregått i årevis. Alltid.
|
|
|
#222 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Æresdrap på norsk
Nemlig. Og selv om det er forskjellig grad av akseptanse for partnerdrap i forskjellige samfunn, så har ikke de etnisk norske mennene som gjør dette, det spøtt bedre eller mer høyverdige motiver enn de som gjør partnerdrap/æresdrap i andre kulturer.
|
|
|
#223 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Æresdrap på norskMan SPØR ikke engang om den kurdiske damen har vært vanskelig. Det oppfattes (helt korrekt) som fullstendig irrelevant. Men for norske damer er det åpenbart en riktig så viktig poeng.
|
|
|
#224 |
|
Mother of Dragons
|
Nettopp. Og om man som mann ikke kan skjønne hvor ufattelig provoserende dette er for norske kvinner så mangler man noe helt vesentlig under topplokket.
|
|
|
#225 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Du skal få slippe å komme inn på grammatikk, kjære deg. Så lenge du skjønner hva som står og alt det der Sist redigert av Brutus_ : 26-05-09 kl 15:39. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Glamorøs
|
Jeg tror du må jobbe litt med orddelingsfeilene og setningsoppbygningen, gitt. Også er det nok det motsatte som er provoserende, hvertfall for oss. Med deg er det vel heller tvilsomt.
|
|
|
#227 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#228 |
|
![]() ![]() ![]() |
Det skjønner jeg godt, og det er jeg enig i. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Passiv
|
Er du lost i space eller har du bare tungt for det eller har du nok en gang skrevet et innlegg hvor det du skriver ikke er det du mener? |
|
|
|
#231 |
|
![]() ![]() ![]() |
ikke-etnisk-norske kvinner. Skulle det stå. Rotete betegnelse. Vanskelig å finne et spiselig samlebegrep, noen som har forslag på et bedre ett? |
|
|
|
|
|
#233 |
|
![]() ![]() ![]() |
Sv: Æresdrap på norskMeg til venstre der |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Dette synes jeg er tåpelig og fullstendig feil fremstilt. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Mother of Dragons
|
Det er vel akkurat det som er blitt debattert på over 5 sider, hvorvidt det er likheter eller ei mellom partnerdrap utført av etnisk norske menn og æresdrap utført av ikke-etniske menn.
|
|
|
#236 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Nei, noen ganger må jeg skrive svar til hva hovedinnlegget er. Istedenfor å ta hensyn til 70 andre vinklinger på tråden. |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Æresdrap på norskOg noen ganger må man visst være passiv-agressiv ved å grønnprikke uenigheter med smilefjes til. Men for all del, du kan få en rød tilbake, så kanskje du lærer.
|
|
|
#238 |
|
Ser flere sider enn..
![]() ![]() ![]() |
Nek.
|
|