Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

TFK eller Babyjogger?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 18:51   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: TFK eller Babyjogger?

På den siden din Gerbera - der hadde de mye morsomt.
Balansesykkel til $99 f.eks

Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 19:28   #22
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

På den siden din Gerbera - der hadde de mye morsomt.
Balansesykkel til $99 f.eks

Synes alt virker mye morsommere "over there", men den sinnsyke fraktprisen stopper det meste, og det at ikke så mange shipper over hit.

Men utvalget i barnesko f.eks, tenk å hatt utvalget fra USA da. :drømme:

Gammel 20-06-09, 20:32   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Da er en Babyjogger City Elite i hus, og selv om jeg egentlig ikke har fått prøvd den så voldsomt, tror jeg vi kommer til å bli greit fornøyd. Kanskje litt bred mellom bakhjulene, og litt vanskelig å komme til handlekurven (noe som jo allerede er nevnt). Lurer på om jeg skal tråkle sammen en løsning på handlekurv selv, får se litt hvordan det blir i bruk. I og med at den er lang i ryggen, blir den jo ganske høy, noe som passet mannen bra. Jeg syntes kanskje den var litt i høyeste laget, men den har jo tross alt regulerbart håndtak, så det er bare en vanesak. Utrolig god kalesje, den tror jeg vi blir fornøyd med.

Alt i alt, jeg tror vi fint kan bli fornøyd med denne vogna, selv om den ikke er så stilren og flott som jeg synes OTH er.

Gammel 22-06-09, 01:46   #24
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg fikk min mini city i dag! En kusine er på besøk fra USA og hun tok den med seg. Denne er høy og denne har ikke regulerbart håndtak. Men dette blir ferie vogn til Hellas og etterpå blir det mest sansinlig lagt for salg!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.