Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 12:49   #36
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det overhodet ingenting som hjelper på cellulitter?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kjenner at jeg nesten presterer å bli litt snurt over antydninger om at det bare er å slanke seg litt, faktisk. Dette i stor grad være genetisk betinget. At jeg har cellulitter , med en BMI på 20,6, er nå så sin sak - jeg kunne sikktert vært litt strammere. Jeg hadde imidlertid også cellulitter da jeg var 19 år, veide 45 kg og hadde en BMI på 17,5. Da var det ikke mye å slanke bort, altså. (For øvrig har jeg null strekkmerker etter to svangerskap, så det er ingen sammenheng hos meg.)

Enig. Jår under kategorien tynn og kunne ikke slanket meg uten at jeg ble helt skrapa. Men cellulitter har jeg klart å få allikevel Har heller ingen strekkmerker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.