|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Quiet, please
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?
Det er nydelig som tilbehør til alt rødt kjøtt, og sikkert mye annet. Deilig kombinasjon med litt søtt til salt mat.
|
|
|
#22 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Men de som har lagt ut bildet tar feil.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Ja, jeg skjønner det. Det er jo ikke så farlig egentlig, men hva heter min tror dere? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Må bare benytte anlendingen til å anbefale butternut squash suppe også, utrolig kjapt og enkelt å lage. Lager det ofte på søndagskvelder og tar med meg et "spann" på jobben mandag og har lunsj hele uken (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Mos, suppe, pai...Butternut er supergodt!
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Kolonihagen denne uka: stor oransje dings - gresskar?Takk for alle tips! Neste gang prøver vi nok suppe, men idag har vi altså servert gresskarpai til mine foreldre, og det ble en kjempesuksess. Var rimelig skeptisk underveis, men det ble nydelig, serverte med vaniljeis. Ble nok til 2 paier, så nå er en på vei i fryseren. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Quiet, please
|
Har du ikke egentlig litt dårlig plass i fryseren?
|
![]() |
|
|