Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Foreløbig har det ikke vært noen knebling av NM-relaterte tråder her. Det eneste er at et nick ble redigert vekk i en tråd der noen la ut en PM de hadde fått - det synes jeg er en rimelig grad av sensur, som fremdeles gjør det mulig å diskutere den aktuelle situasjonen.
Jeg synes også det er grei sensur (jeg tillater meg å anta at det er meg du sikter til her... )
Da jeg la ut det innlegget var jeg sint og frustrert over ikke å få lov til å si det jeg mente, og måtte ventilere det et sted. Siden denslags åpenbart ikke kunne gjøres på nm, la jeg frustrasjonen mine her.
Men siden poenget mitt på ingen måte var å henge ut en navngitt modde, er jeg glad for at det ble ryddet bort. Hadde jeg tenkt meg om, hadde jeg anonymisert hele greia med en gang - av åpenbare årsaker.
Likevel: Selv er jeg ikke redd for at mine PM skal bli sitert, og ville ikke oppfatte det som outing om så skjedde. Årsaken til det er at jeg synes jeg må ta ansvar for det jeg skriver her, uavhengig av om det skrives i en diskusjon, en PM eller en prikkmelding. Jeg er sannsynligvis i sterkt mindretall, og det er helt greit - men jeg mener det likevel.