Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken mini-PC?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 15:39   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mini-PC?

Uansett hva, kjøp en råååsa en :P

Jeg har en 8" og en 12 " eller de er mann sine men jeg bruker å ha den 12" med meg i praksis. jeg ser ingen ting på dne 8`ern
:blind:

Gammel 06-04-09, 21:43   #22
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

V200 er vel ikke 12"? Tenker du på X200?

Ellers begynner det jo å komme en del 11,5-12" mini-bærbare, blant annet Acer Aspire One 751. Dell Mini 12 er også en opsjon.

Nei jeg mener Lenovo 3000 v200 - denne:
http://www.hardware.no/artikler/lenovo_v200/48485

Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:53   #23
Left
Passiv

Standard

Aceren kommer ikke før 1 mai. Noen pris fant jeg ikke, men den blir sikkert ikke veldig billig. Den var grisefin!

Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:29   #24
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nei jeg mener Lenovo 3000 v200 - denne:
http://www.hardware.no/artikler/lenovo_v200/48485

Er den fortsatt i salg?

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:41   #25
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Er den fortsatt i salg?

Nei, ikke ny. Jeg skal kjøpe min brukt, med asusen som byttemiddel + +

Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:06   #26
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøpte Lenovo ideapad s10 (RØD!) rundt nyttår (lagde også en tråd om dette her inne), og er veldig fornøyd med den! 10 tommer skjerm og veldig fin og problemfri hittil!

Gammel 06-06-09, 22:45   #27
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Dytter opp denne. Er det noen som har fått ny erfaring siden tråden startet? Hva med Acer Aspire One 751, har noen fått prøvd den?

Gammel 09-06-09, 23:19   #28
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Har så vidt fått sett litt på One 751, og den store fordelen er såklart skjermoppløsningen sammenlignet med 10" mini-pc-er som har 1024x600 som det vanlige.

D751 har 1366x768 og forskjellen blir i praksis ganske stor i mange sammenhenger.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.