|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Nå har jo vi bare 1 barn og vi har alltid kjøpt. Det trenger jo ikke være så dyrt heller. Men har kjøpt både dyrt og billig. Det er kun når det har vært karnevall. Har jo ikke behøvd å kjøpe vært år heller. Han har brukt samme drakten flere ganger.
|
|
|
#62 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Leser
|
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Både jeg og ungene synes det er knallgøy med utkledning, så her etterkommer vi med glede alle slike ting fra bhg side. De (bhg) har heller ikke lagt opp til noe storstilt opplegg.
|
|
|
#64 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Det eneste vi har vært borti av utkledning i barnehage/skole er karneval, nisselue og lucia.
|
|
|
#65 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Betyr et prinsekostyme mer enn en krone?
|
|
|
#66 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Ingen av mine har noensinne blitt bedt i en temabursdag. Og jeg har femten års erfaring som småbarnsmamma. Så jeg har vært heldig der.
|
|
|
#67 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Det kommer vel helt an på hva man gjør det til. Som pirat kan man vel strengt tatt ta lapp over øyet og si seg fornøyd med det og.
|
|
|
#68 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Kan ikke huske at jeg har opplevd det med 13 åringen, det er noe nytt nå de siste par årene med minsten.
|
|
|
#69 |
|
Textrovert
|
Yngsten min blir ikke så ofte bedt i bursdag (
|
|
|
#70 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Vi prøver å etterkomme ønsker fra skole/barnehage, men ikke for enhver pris. Jeg kan imidlertid ikke komme på noen krav som har vært helt urimelig, og temakarneval har vi heldigvis vært forskånet fra. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Vi har etterkome banehagen sine ønske, men så har dei aldri vore særleg store heller da, det er lucia, nissefest og karneval der ein kan vere det ein vil. Størestejenta si avdeling hadde juleforestilling i fjor, da måtte ho stille med ein litt fin kjole, pysj/nattkjole og sykkelhjelm. Ikkje så vanskeleg noko av det.
|
|
|
#73 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Nå har jeg aldri opplevd sterke krav til utkledning, temafester ol, men jeg tror nok jeg ville ha fulgt kravene. Jeg vet at det når de nye førsteklassingene er på besøk på skolen er et ønske om en farget genser. Det ser jeg ikke noe problem med. Jeg tror nok jeg klarer å finne en gul t skjorte til neste vår uten store problemer eller kostnader. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: Etterfølger dere alltid barnehagens/skolens krav til utkledning?Syr gjør jeg ikke, men jeg prøver å ordne det på en eller annen måte. Jeg har ikke lyst til at ungen skal føle seg helt utenfor når det et par ganger i året er noen spesielle kleskoder. Men det er på ingen måte alltid vi kjøper. |
|
|
|
![]() |
|
|