|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store mineral make-up-trådenFruktflua : Har du prøvd disse matte-papirene til f.eks Chanel ? Som suger opp overflødig sebum , og lar makeupen sitte ? Kan anbefale disse.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store mineral make-up-tråden
Oi, det hørtes spennende ut, hva slags veske er det? Navn og hvor får man kjøpt det? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, vet du - de har jeg ikke prøvd. Men det er kanskje verdt et forsøk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
På (opp?)tur
|
De som selger i.d. har det. Liten hvit flaske med skrukork. Du får et sett med små beholdere med lokk til å blande i. Med litt trening får man rett konsistens, så man oppnår riktig tone. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den må jeg prøve! Øyenskygger sitter ikke så godt på meg så det er verdt ett forsøk. Du husker vel ikke tilfeldigvis hva den heter? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den store mineral make-up-trådenJeg er 44 år og har veldig lite rynker, heller ikke spesielt tørr hud. Men I.D. mineralmakeup får huden min til å se tørr ut, og forsterker små linjer rundt øynene ganske kraftig. Har prøvd det flere ganger hos hudpleier, og det er virkelig ikke noe for meg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#28 |
|
By the Sea
|
Sv: Den store mineral make-up-trådenJane Iredale er mye bedre på huden min, ser jeg når jeg sammenligner. Synd jeg ikke finner en farge som matcher huden min perfekt (som "light" i i.d. gjør) og at jeg må ta turen til Oslo for å kjøpe det.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Den store mineral make-up-trådenZoë - her da? |
|
|
|
#30 |
|
By the Sea
|
Takk for tips, smilefjes. Handler endel på nett, men har et par uheldige opplevelser med make-up shopping, så er litt tilbakeholden.
|
|
|
#31 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Den store mineral make-up-trådenJeg bruker mineralpudderet til Maybelline. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Den store mineral make-up-trådenDa har jeg kjøpt gloss fra i.d. |
|
|
|
#33 |
|
By the Sea
|
Glossene fra i.d. er kjempefine!
|
|
|
#34 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Den store mineral make-up-trådenJeg har prøvd i.d, Glo minerals og Everyday minerals, og er mest fornøyd med Everyday minerals. |
|
|
|
![]() |
|
|