Den store mineral make-up-tråden
Starter denne tråden i håp om at ALLE mineralsminke erfaringer kan samles på ett sted!
Det var en åpenbaring å oppdage mineralfoundation for et par år siden. Føler jeg må bruke foundation og det var utrolig deilig å slippe ordinær, klissete variant. Begynte med i.d. og det fungerte kjempefint.
Har alltid hatt fet hud, men det siste året har huden forandret seg til å bli mye tørrere. Så nå ser jeg 10 år eldre ut med i.d. pudderet mitt, for det ser tørt og pudrete ut samtidig som det framhever linjer jeg ikke visste jeg hadde.
Har prøvd Jane Iredale, som er mye penere til min hud. Men jeg finner ikke farger som matcher like godt ("light" i i.d. passer perfekt) og jeg må reise in til Oslo for å kjøpe, noe som er tungvindt.
Kjøpte glominerals i går, for de lover at det også passer voksen hud (de har bare pressed powder her i byen, dessverre, så det ble den) - men med den, ser jeg jo 15 år eldre ut!
I'm desperate! Ikke snakk om at jeg begynner å bruke vanlig foundation igjen - så nå håper jeg at andre kan dele sine erfaringer med ulike merker og produkter.