Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bruker du "medisinsk" helsekost?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-09, 19:48   #181
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Åja det glemte jeg å nevne. Jeg har ikke den største tiltroen til alle slags helsekostpreparater lenger, men et produkt kommer jeg alltid til å ha stor respekt for, og det er Vita Biosa. Jeg har så mange nære bekjente som har prøvd det med nesten urovekkende gode resultater, bla. min bror som hadde kronisk dårlig mage og diaré i 18 år, og som ble bra faktisk over natta med denne. Han er skeptiker selv, etter å ha brukt legemidler opp og ned i mente hele livet uten resultater, men denne gjorde susen altså. Og en kamerat med Chrons som ble helt avhengig av denne og ble markant bedre, legen forstod ingenting. Men nå er kanskje ikke melkesyrebaktere-produkter noe halleluja heller, jeg synes det er ganske naturlig at denne typen produkter virker så bra.

Gammel 15-06-09, 23:22   #182
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må forøvrig legge til at jeg overraskes litt over enkelte i tråden som tar total avstand til helsekost og skjærer kam så det holder.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 23:25   #183
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg må forøvrig legge til at jeg overraskes litt over enkelte i tråden som tar total avstand til helsekost og skjærer kam så det holder.

Hva med å komme med noen ordentlige argumenter istedet for å himle da?

Gammel 15-06-09, 23:27   #184
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og du har lest argumentene og linkene, ja?

Det er vanskelig å ikke skjære over en kam, når man som kunde overhodet ikke har noen måte å finne ut hvilke leverandører som har gode, solide rutiner, og hvilke som lett kan ha en underleverandør som putter gift eller medikamenter i pillene? Og at helsekosten strengt tatt ikke ser ut til å bry seg om problemet?

Gammel 16-06-09, 09:18   #185
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Som kroniker er jeg redd for å innta noe som kan potensielt være skadelig for min helse i og med at kontrollen med slike remedier er som den er. Det har jo kommet frem i tråden at kontrollen er langt bedre med de varene som selges på apotekene.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva med å komme med noen ordentlige argumenter istedet for å himle da?

Det er jo så mye lettere å himle må vite.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.