|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?Åja det glemte jeg å nevne. Jeg har ikke den største tiltroen til alle slags helsekostpreparater lenger, men et produkt kommer jeg alltid til å ha stor respekt for, og det er Vita Biosa. Jeg har så mange nære bekjente som har prøvd det med nesten urovekkende gode resultater, bla. min bror som hadde kronisk dårlig mage og diaré i 18 år, og som ble bra faktisk over natta med denne. Han er skeptiker selv, etter å ha brukt legemidler opp og ned i mente hele livet uten resultater, men denne gjorde susen altså. Og en kamerat med Chrons som ble helt avhengig av denne og ble markant bedre, legen forstod ingenting. Men nå er kanskje ikke melkesyrebaktere-produkter noe halleluja heller, jeg synes det er ganske naturlig at denne typen produkter virker så bra.
|
|
|
#182 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?Jeg må forøvrig legge til at jeg overraskes litt over enkelte i tråden som tar total avstand til helsekost og skjærer kam så det holder.
|
|
|
|
#183 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?
Hva med å komme med noen ordentlige argumenter istedet for å himle da?
|
|
|
#184 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?Og du har lest argumentene og linkene, ja?
|
|
|
#185 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?
Hvorfor skulle man ikke gjøre det? Som kroniker er jeg redd for å innta noe som kan potensielt være skadelig for min helse i og med at kontrollen med slike remedier er som den er. Det har jo kommet frem i tråden at kontrollen er langt bedre med de varene som selges på apotekene.
Det er jo så mye lettere å himle må vite. |
|
![]() |
|
|