|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Ny solkrem-test!Kilder:
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Uten parfyme? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny solkrem-test!
Jupp! Og for sensitiv hud.
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ny solkrem-test!Så bra! Takk |
|
|
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Ny solkrem-test!Viktig å være oppmerksom på (fra FBIs nettside):
Husker det kom sterke reaksjoner da solkremene som "vant" den forrige testen til Grønn hverdag kom veldig dårlig ut i en test av hvor godt de beskyttet mot sola året etter.
|
|
|
#8 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Ny solkrem-test!Og jeg sitter med skjegget i postkassa etter å ha tatt med meg en av verstingene uten å se for nøye på etiketten - ble forledet av brennmaneteffekten og ekstra vannfasthet... Jaja, den får duge på beina til mor eller noe slikt.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Det er kanskje fordi den skal gå ut av produksjon? Ellers så er det jo bare å lese de gamle testene, hvis ingenting er forandret i solkremen vil den jo ikke komme bedre eller dårligere ut her. Solkremene er ikke testet opp mot hverandre, kun basert på innhold.
Jeg har også en sånn, fordi det var den eneste jeg fant uten parfyme en gang. I tillegg kjøpte jeg en Nivea til Glitterbarnet i helga, fordi det var det eneste de hadde på butikken der vi var. Jaja.
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Jeg har en sånn i skapet jeg også. Den brennmaneteffekten er jo utvilsomt finfin. Nå er den forbeholdt mannen på dykketur.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Jeg leste den der. Det står at Naturvernerne er bekymret for miljøet pga at solkremen har såpass mye gift i seg. Skal altså en bekymringsmelding for FISK til for å stille spørsmålstegn ved den industrien |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ny solkrem-test!Vel, om fisken blir såpasse påvirket som den blir - så må gudene vite hva som skjer med menneskekroppen av aktiv eksponering over lang tid.
|
|
|
#16 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ny solkrem-test!Hjelp og trøste. Vi som kjøpte en hel masse på Apotek 1 når de hadde kampanje, og så blir den slaktet. Kanskje ikke så rart at jeg ble svidd selv med faktor 25 da.
|
|
|
#19 |
|
Quiet, please
|
Sv: Ny solkrem-test!Jeg var innom Apotek 1 for et par uker siden for å se på de solkremene i kampanjen. Satte dem kjapt tilbake da jeg så at de hadde en haug med parabener pluss en del annet snadder, og spurte en av de ansatte om de var klar over at de reklamerte for produkter som er skadelige for barn. Jo, de visste om de parabenene, og ingen kommentar forøvrig.
|
|
|
#20 |
|
Lett rørt
|
|
![]() |
|
|