Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-09, 11:59   #1
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Er vi nødt til å få med oss absolutt alt?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ah, jeg kjenner at tærne mine er såre når det blir snakk om prioriteringer, og at alle kan.

Ikke ukjent for meg å ramle ned på klisjéene. For klissete?

Gammel 17-06-09, 12:04   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Njaei, mer at man noen ganger må prioritere for at livet generelt skal være levelig, og at det tross alt er viktigere å kunne betale huslånet enn at man stiller på hver foreldrekaffe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 12:14   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg tenker jo at sånne artikler kunne være mer av en oppfordring til diverse lag og foreninger om å tenke seg om to ganger før de legger arrangementer til akkurat samme tida alle sammen. Dugnader burde i hvert fall ikke legges til denne tida.

Ja, sant?

Vi har tre barn, og må i to tilfeller disse to uken dele oss pga sammenfallende arrangement, og de små har ikke mange fritidsaktiviteter. I tillegg feirer alle sommerbarna bursdager nå før ferien, virker det som, så det vblir en del kakespising.

Gammel 17-06-09, 12:28   #4
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Njaei, mer at man noen ganger må prioritere for at livet generelt skal være levelig, og at det tross alt er viktigere å kunne betale huslånet enn at man stiller på hver foreldrekaffe.

Selvfølgelig. Prioriteringene gikk vel mer på sosiale aktiviteter. Man forholder seg til livets og hverdagens (hårde?) realiteter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.