Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 09:19   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Billa - det er en vesentlig forskjell på å kjefte opp, argumentere mot, si hva man mener om et voksent menneskes politiske overbevisning og på mobbing.

Og jeg ser ikke hvor du mener at det benektes at mange av oss har issues med frp-ere. Jeg har vært krystallklar hele veien ihvertfall på at det stemmer at jeg har det, og det mener jeg er helt greit også.

Om du er usikker på hvilke saker som skal avgjøre for deg hva du skal stemme ved neste valg og dermed setter deg inn i hva partiene mener om dette og tar et kvalifisert valg før du bestemmer deg for ett parti så er du jo ikke noen idiot. Jeg skjønner ikke at du kan si at noen mener det?

Men om du mener at frp virker best på en del ting hvor alt av fagpersoner sier rett ut at det de sier er tull, så vil jeg si at du ikke er innmari på nett nei. Det sier seg selv mener jeg at om Siv uttaler seg om mitt fagområde hvor hun ikke vet noe som helst, så forventer jeg å tas noenlunde seriøst når jeg viser at det hun sier er feil.

Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 14:37   #2
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Billa - det er en vesentlig forskjell på å kjefte opp, argumentere mot, si hva man mener om et voksent menneskes politiske overbevisning og på mobbing.

Og jeg ser ikke hvor du mener at det benektes at mange av oss har issues med frp-ere. Jeg har vært krystallklar hele veien ihvertfall på at det stemmer at jeg har det, og det mener jeg er helt greit også.

Om du er usikker på hvilke saker som skal avgjøre for deg hva du skal stemme ved neste valg og dermed setter deg inn i hva partiene mener om dette og tar et kvalifisert valg før du bestemmer deg for ett parti så er du jo ikke noen idiot. Jeg skjønner ikke at du kan si at noen mener det?

Men om du mener at frp virker best på en del ting hvor alt av fagpersoner sier rett ut at det de sier er tull, så vil jeg si at du ikke er innmari på nett nei. Det sier seg selv mener jeg at om Siv uttaler seg om mitt fagområde hvor hun ikke vet noe som helst, så forventer jeg å tas noenlunde seriøst når jeg viser at det hun sier er feil.

Nja, om noe oppfattes som mobbing har vel noe med hvor mange ganger noe gjentas, ordlyd, hvor mange andre som kaster seg på muligheten til å ditche litt osv osv.

Det jeg prøvde å si var at at vi brenner for ulike saker. Hvis miljø er viktig for meg velger jeg selvsagt ikke FrP, hvis jeg er opptatt av en levedyktig næringspolitikk blir kanskje ikke Rødt førstevalget....

Så Frp-velgere som kan partiprogrammet, og som uitfra DET velger å gi sin stemme til FrP, er ikke idioter (men selvsagt usympatiske og fortjener ingen respekt).
Mens derimot de som velger å stemme på grunnlag av enkeltsaker (og face it, norske velgere setter seg vel sjelden heeeeelt inn i partiprogrammene), eller for den saks skyld person (mange kandidater til Stortingsvalget er profilerte og aktive også i lokalpolitkken, og min erfaring tilsier at ikke akkurat FrP-politikerne peker seg negativt ut når det gjelder å få ting til å skje i fylke/kommune...) er glade idioter?

Du skriver at du ikke vil ha respekt for at jeg velger å gi min stemme til FrP (Stortingsrepresentanter fra Telemar)k, og at jeg er en usympatisk person i dine øyne hvis jeg gjør det. For meg er det helt uforståelig at det kan trekkes så vide konklusjoner bare utifra en valgseddel man ikke vet bakgrunnen for.

Flere her er helt ærlige på at de sier hva de mener om FrP. Det være seg unyanserte utspill, gjennom fjasing eller i en diskusjon. Det som tydeligvis er litt vanskelig å forstå, er at summen av alle disse kan være en mobbetendens. Men det er klart, det ER vanskelig å møte seg selv i døra.

Gammel 20-06-09, 22:39   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å gjenta essensen av det jeg har sagt, så spiller det egentlig ikke så stor rolle om noen stemmer på FRP for å få billigere sprit eller lavere drivstoffutgifter, de virker som tidligere nevnt historieløse og ikke særlige smarte, men det som får meg til å reagere, er at de samtidig samtykker og støtter oppunder et aldeles horribelt menneskesyn. De sier med sin stemme at det er helt greit at FRP diskriminerer og forskjellsbehandler mennesker. Det strider mot alt jeg tror på, alt jeg prøver å lære ungene mine og det er rett og slett så alvorlig at jeg ikke kan skjønne at billigere sprit, bedre veier eller færre utlendinger i landet skal være viktigere enn å behandle mennesker uavhengig av kjønn, rase, religion osv. likt. Går man i seg selv og finner ut at prisen på Smirnoffen er viktigere enn likebehandling, ja, da må man vel enten være ondskapsfull, utrolig egoistisk eller dum? Jeg mener, denne delen av FRPs politikk bør vel veie tyngst når man leser over partiprogrammene for å finne en som passer best?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:49   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmålet er om de som har lest partiprogrammet har så mye bedre innsikt enn de som stemmer etter enkeltsaker. Ja, de vet litt mer om hva det snakkes om på partimøtene, men jeg er ikke helt overbevist om at det gir noe bedre inntrykk av hvordan partiet vil jobbe i posisjon. Det gjelder både frp, sv og de nærmere midten.

Gammel 20-06-09, 23:59   #5
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For å gjenta essensen av det jeg har sagt, så spiller det egentlig ikke så stor rolle om noen stemmer på FRP for å få billigere sprit eller lavere drivstoffutgifter, de virker som tidligere nevnt historieløse og ikke særlige smarte, men det som får meg til å reagere, er at de samtidig samtykker og støtter oppunder et aldeles horribelt menneskesyn. De sier med sin stemme at det er helt greit at FRP diskriminerer og forskjellsbehandler mennesker. Det strider mot alt jeg tror på, alt jeg prøver å lære ungene mine og det er rett og slett så alvorlig at jeg ikke kan skjønne at billigere sprit, bedre veier eller færre utlendinger i landet skal være viktigere enn å behandle mennesker uavhengig av kjønn, rase, religion osv. likt. Går man i seg selv og finner ut at prisen på Smirnoffen er viktigere enn likebehandling, ja, da må man vel enten være ondskapsfull, utrolig egoistisk eller dum? Jeg mener, denne delen av FRPs politikk bør vel veie tyngst når man leser over partiprogrammene for å finne en som passer best?

Men hvor har du det fra at det er billigere sprit som er hovedgrunnen til at folk gir sin stemme til FrP? Er ikke DET å forenkle en smule og en ganske nedlatende holdning? Det kan være flere ulike grunner til å stemme på et politisk parti, og i noen sammenhenger kan det faktisk være så enkelt som at man trenger et dyktig og fokusert menneske inn på tinget for å kjempe for viktige saker for lokalsamfunnet (eks gassrør, nedleggelse av hjørnestensbedrifter, brubygging osv osv). Man stemmer jo liksom ikke på Jens, Siw og Kristin (hvis man da ikke tilhører deres valgkrets).

Hvis det i stedet er sak som avgjør stemmen, så tror jeg ærlig talt at hvis for eksempel miljø er det viktigste for meg, må jeg heller overse at SV er i mot næmest alt som smaker private initiativ (satt på spissen).

Hva som veier tyngst er vel ærlig talt opp til hver enkelt å definere? Og at det finnes store utfordringer på både det ene og det andre området i Norge, er vel utenfor enhver tvil. Jeg synes det er uheldig at man ikke er mer åpen for at andre kan ha løsninger (på mange områder) som er annerledes enn de en selv har bitt seg fast i. Uenighet skaper utvikling.

Gammel 21-06-09, 01:42   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg synes det er uheldig at man ikke er mer åpen for at andre kan ha løsninger (på mange områder) som er annerledes enn de en selv har bitt seg fast i. Uenighet skaper utvikling.

Man skal være såpass åpen at man hører på hva folk sier, og vurderer det. Om man finner ut etter en vurdering at meningen er rent tøys og tull så er det faktisk ingen grunn til å ha dyp respekt for den.

Kanskje man skal være åpen for at man ikke har særlig peiling på det man snakker om noen ganger også? (Mener ikke deg her Billa, men Frp-ere jeg har møtt RL, min mor omgir seg med slike mennesker)

Gammel 21-06-09, 01:27   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Åh, nesten så jeg er fristet til å bruke "tilber" smilyen men den er så teit at jeg lar være. Men, jeg er så utrolig enig i alt du sier i denne tråden.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 01:39   #8
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Der jeg kommer fra er det flust av FrP velgere og det slår aldri feil, når "bærmen" samles snakkes det utelukkende om
- "jævla f#¤% "#¤%& som det har kommet så mange av til Norge som vi må sende tilbake og ikke ta inn flere av"
- "hvorfor skal det være så fryktelig mye dyrere her i Norge en andre steder, må få satt ned disse helvetes avgiftene her til lands
- bensin og bilpriser, STORT tema

Så kan man jo bare gå inn på diverse FrP grupper på Facebook og se hva de store temaene er? Der er det tusenvis av FrP supportere og de snakker alle om det samme, det er rett og slett så jeg noen ganger føler "fysisk ubehag" når jeg er inne å leser hva FrP folk virkelig står for (for de ikke så stuerene herjer jo fortsatt på nett foraene). Men hvis man tenker på opprinnelsen til dette partiet så er det jo ganske ikke så rart de har det menneskesynet de har.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 09:50   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke man er komplett idiot selv om man sympatiserer med enkelte av FRPs saker, (men jeg er veldig tvilende til de som må få bekreftet om de er komplette idioter eller ikke, jmfr alle "er jeg domm hvis jeg ...") jeg har derimot aldri og kommer ikke til å legge skjul på at jeg synes de som gir en stemme til FRP er egoistiske og mindre schmart.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 09:52   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis du trekker en sammenligning mellom mobbing i skolen og det som skjer her, så er det ikke så lett å forstå at du mener det ikke er en sammenheng. Jeg trodde du mente det lignet nok til å sammenligne og svarte ut fra det. Beklager at jeg misforsto deg. Og jeg mener ikke at noen skal forsvinne eller ikke er ønsket, jeg setter som jeg sa pris på at fp er akkurat som det er og ønsker ingen vekk. Nå har jeg sagt to ganger at jeg ikke ønsker noen vekk - ok?

Jeg kan godt gjenta at poenget var at det er forskjell på et sted man må være og på et sted man kan velge å være. Hverken mer eller mindre.

Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 11:55   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg får ikke prikke BM. :sutrestemme:

Og det at Venstre ønsket flat skatt en gang i tiden betyr ikke at ikke frp er i ønske om flat skatt også.

Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 22:22   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

FrP politiker etter innføringen av gassferjer: Hva slipper de ut like mye karbondioksid?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 10:00   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Billa, jeg har inntrykket av at det er billig sprit, bensin osv som er det viktigste etter å ha snakket med en enorm gruppe mennesker gjennom mange år. For mange av dem er innvandring også et tema, men det ser ut til å ha tonet seg noe ned de siste årene egentlig. Av de jeg har møtt som erklærer seg å sympatisere med frp så er det dette som er grunnene. Men det er selvsagt ingen regel uten unntak. Jeg kjenner en som har stemt frp ut fra liberalistiske synspunkter og en overbevisning om at dette er måten å gjøre det på. Men han ga opp og begynte å stemme Venstre etter at Grønntun og gutta ble kastet ut av frp. Fordi politikken deres da ikke lenger hang på greip slik han så det.

Men ellers - for den jevne hop - inklusive stortingsrepresentanten fra frp - så er det bensin og brennevin det går i. Og en manglende forståelse for sammenhengene i økonomien i samfunnet. Man kan ikke halvere alle priser og opprettholde lønningene - det bare går ikke det.

Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 13:01   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, det er viktig å skille kausalitetene her (jeg nekter å snakke om snørr og barter, det er verdens mest motbydelige uttrykk). Det har vel vært vist i undersøkelser at FrPs velgerskare har lavest utdannelse, minst kunnskap om partiprogrammet og lavest IQ (med Arbeiderpartiet som en god nr. 2). I tillegg har det vært dokumentert at deres egne velgere ville kommet dårligst ut hvis partiets program ble innført. Man kan derfor si (med "vitenskapelig", om enn ikke nødvendigvis moralsk riktighet) at FrP har dummere tilhengere enn andre i snitt.

Det betyr selvsagt ikke at man blir dum av å stemme FrP, ei heller at alle som stemmer det er dumme. Særlig ikke før i tiden, da hadde FrP en stor fraksjon ekte, ideologiske liberalister - man kan si mye om Tor Mikkel Wara og Ellen Vibe, men utpreget dumme er de ikke. Men det er likevel riktig å si at folk med lavere utdannelse, IQ og politisk kunnskap tiltrekkes av FrP (og tradisjonelt også Ap).

Jeg har helt sikkert sagt noe lignende i diskusjoner en gang, jeg er ikke med på at det er å hetse enkeltpersoner fordi de stemmer FrP. Ingenting blir bevist den veien.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 13:41   #15
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det har vel vært vist i undersøkelser at FrPs velgerskare har lavest utdannelse, minst kunnskap om partiprogrammet og lavest IQ (med Arbeiderpartiet som en god nr. 2). I tillegg har det vært dokumentert at deres egne velgere ville kommet dårligst ut hvis partiets program ble innført. Man kan derfor si (med "vitenskapelig", om enn ikke nødvendigvis moralsk riktighet) at FrP har dummere tilhengere enn andre i snitt.

Link?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 13:03   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes respekt er noe man må fortjene. Om noen går rundt og hevder idiotiske, ufunderte meninger, blir det også mindre respekt på dem fra meg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 13:10   #17
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

I tillegg har det vært dokumentert at deres egne velgere ville kommet dårligst ut hvis partiets program ble innført.

Ja, det er dette som får meg til å tenke at veldig mange som stemmer FrP virkelig ikke har peiling på hva de stemmer på.

Gammel 21-06-09, 13:26   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, det er dette som får meg til å tenke at veldig mange som stemmer FrP virkelig ikke har peiling på hva de stemmer på.

Eller kanskje de som stemmer andre partier har mer flaks i så måte. Uten å ha sett noe statistikk, kan jeg ikke tenke meg at det står veldig mye til med detaljkunnskapen til velgerne til de andre partiene.

Gammel 21-06-09, 14:40   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, beklager, det orker jeg ikke. Jeg snakker om tv-programmer og avisartikler, ikke publisert forskning, det var derfor jeg skrev vitenskaplig i hermetegn. Ta det for det det er, eller la være, det er det samme for meg. Poenget mitt er at det er stor forskjell på å si at det er flere dumme mennesker som stemmer FrP og at man er dum fordi man stemmer FrP.

- No. 4 -
Gammel 21-06-09, 14:42   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Tross alt er halvparten av alle mennesker dummere enn snittet, selv om ingen tror de er det.

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.